
H δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις παλαιότερων crude tankers αναμένεται να ενισχυθεί φέτος και το 2020 με την εφαρμογή των περιβαλλοντικών κανονισμών του ΙΜΟ, εξηγεί σε πρόσφατη έκθεσή του ο οίκος Drewry.
Πιο συγκεκριμένα η Drewry αναφέρει ότι ο κανονισμός του ΙΜΟ για την διαχείριση του θαλάσσιου έρματος από τα πλοία αναμένεται να «αναζωογονήσει» τις διαλύσεις στην εν λόγω αγορά για το υπόλοιπο του 2019, παρά το γεγονός ότι οι συνέπειες του κανονισμού θα γίνουν ορατές μετά την εφαρμογή του sulphur cap 2020.
Mέχρι στιγμής η πλειονότητα των πλοιοκτητών επιχειρούν να αναβάλλουν, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την εγκατάσταση συστημάτων διαχείρισης θαλάσσιου έρματος (BWMS) λόγω του υψηλού capex. Eνδεικτικά, περίπου 590 crude tankers, ήτοι 32% του στόλου, έχουν εξοπλιστεί με τα κατάλληλα συστήματα. Αντίστοιχα το 11% του υφιστάμενου στόλου των crude tankers έχει εγκαταστήσει (ή αναμένεται να εγκαταστήσει) scrubbers, ωστόσο ο αριθμός αυτός των πλοίων δεν έχει προβεί στην εγκατάσταση BWMS. Κατά την Drewry αυτό το 11% αναμένεται να εξοπλιστεί και με BWMS καθώς έχουν ήδη γίνει σημαντικές επενδύσεις για τα scrubbers.
O οίκος εξηγεί παράλληλα ότι οι πλοιοκτήτες του εναπομένοντος 57% του στόλου που δεν έχουν εγκαταστήσει ούτε scrubbers ούτε BWMS, θα πρέπει να λάβουν απόφαση για τον εξοπλισμό BWMS πριν το επόμενο special survey.
Tέλος η Drewry καταλήγει στο ότι οι πλοιοκτήτες crude tankers άνω των 15 ετών θα επιλέξουν την οδό του scrapping ως άμεσο αποτέλεσμα του sulphur cap καθώς εκτιμάται ότι θα είναι οικονομικά πιο επωφελές.
Φωτό: Sergio Souza/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ