
Οι liners φαίνεται να εκφράζουν την συγκρατημένη ανησυχία τους για τις εξελίξεις στον Περσικό Κόλπο. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η CMA CGM με δεδομένο το τεταμένο κλίμα στη περιοχή και τις ανησυχίες για μια πιθανή σύρραξη, στην οποία να υπάρχει εμπλοκή του Ιράν με άλλα κράτη, αύξησε τα μέτρα ασφαλείας της.
Σημειώνεται ότι πέρυσι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είχε διακόψει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στο Ιράν μετά την επιβολή κυρώσεων της Ουάσιγκτον, με τον Rodolphe Saade, CEO της εταιρείας, να σημειώνει ότι πλέον πλοία της εταιρείας θα ξεκινήσουν εκ νέου πλόες στον Κόλπο, αλλά λαμβάνοντας ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας.
Προ ολίγων ημερών οι κορυφαίοι της ναυτιλίας γραμμών, όπως A.P. Moller-Maersk, Mediterranean Shipping Co (MSC), CMA CGM και η γερμανική Hapag-Lloyd, ενημέρωσαν τους πελάτες τους ότι αυξάνουν το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά $36/TEU εξαιτίας των αυξημένων ασφαλίστρων λόγω των πρόσφατων γεγονότων στα Στενά του Ορμούζ.
Τέλος, ο CEO της CMA CGM ανέφερε στο Reuters ότι οι επιδόσεις της εταιρείες του μπορούν να χαρακτηριστούν ως ικανοποιητικές κατά το α΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, παρά την κρίση στη Μ. Ανατολή και τις εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 36,9%, αγγίζοντας τα $7,41 δις.
Φωτό; Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα νερά της ναυτιλίας έρχεται να ταράξει για ακόμη μία φορά η κινεζική COSCO Shipping με μια άνευ προηγούμενου παραγγελία. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός της…

Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ