Τα LNG carriers «κινούν» τη ναυπηγική αγορά

Τα LNG carriers «κινούν» τη ναυπηγική αγορά

307
Τα LNG carriers «κινούν» τη ναυπηγική αγορά

Τα μεγάλα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας προσδοκούν να λάβουν σημαντικό αριθμό παραγγελιών για την ναυπήγηση LNG carriers κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019, έχοντας θέσει ως στόχο να ενισχύσουν περαιτέρω την θέση τους στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία και να ξεπεράσουν τους έτερους ανταγωνιστές τους εντός της Ασίας.

Από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως σήμερα τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εκτιμάται ότι έχουν εξασφαλίσει παραγγελίες για τη ναυπήγηση 21 LNG carriers, όταν σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν δοθεί παραγγελίες για τη ναυπήγηση 24 πλοίων μεταφοράς LNG.

Πιο αναλυτικά, εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2019 η Samsung Heavy Industries αναμένεται να συνεργαστεί με τα ρωσικά ναυπηγεία Zvezda προκειμένου να κατασκευάσουν από κοινού έως και 20 παγοθραυστικά πλοία, συνολικής αξίας $4 δις, τα οποία θα απασχοληθούν στις μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου από το Arctic LNG-2.

Σύμφωνα με το Yonhap News Agency ήταν αναπόφευκτο η Ρωσία να στραφεί προς τη νοτιοκορεατική ναυπηγική βιομηχανία, καθώς η τελευταία διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία και εμπειρία για τη ναυπήγηση LNG carriers.

Την ίδια ώρα εκπρόσωποι από τον χώρο της νοτιοκορεατικής ναυπηγικής βιομηχανίας εκτιμούν ότι εντός του δεύτερου εξαμήνου του τρέχοντος έτους η Hyundai Heavy Industries Co. και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. θα επιχειρήσουν να κερδίσουν παραγγελίες για τη ναυπήγηση 16 LNG carriers από την Anadarko Petroleum Corp., καθώς η τελευταία έχει επενδύσει σε ένα μεγάλο ενεργειακό έργο στην Μοζαμβίκη κι έχει ανάγκη από ενίσχυση του στόλου της.

Ένας ακόμη πιθανός υποψήφιος πελάτης της νοτιοκορεατικής ναυπηγικής βιομηχανίας είναι το Κατάρ. Το τελευταίο επιθυμεί να επενδύσει στην επέκταση του στόλου του σε LNG carriers τα οποία θα εξυπηρετούν τις ανάγκες του νέου ενεργειακού κοιτάσματος North Field, το οποίο βρίσκεται κοντά στις βορειοανατολικές ακτές του Κατάρ.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ