Μεγάλο στοίχημα η επαρκής διαθεσιμότητα LSFO

Μεγάλο στοίχημα η επαρκής διαθεσιμότητα LSFO

158
Μεγάλο στοίχημα η επαρκής διαθεσιμότητα LSFO

Καθώς οδεύουμε ολοταχώς προς το 2020 ολοένα και περισσότεροι oil majors αποκαλύπτουν τα σχέδιά τους για την παραγωγή LSFO.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η Chevron, η οποία σύμφωνα με διεθνή μέσα έως το τέλος του γ’ τριμήνου του τρέχοντος έτους θα προσφέρει στην αγορά καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Reuters o Monique Vermeire, Chevron Fuels Technologist, τα εν λόγω καύσιμα θα είναι διαθέσιμα την περίοδο εκείνη για όποιες ναυτιλιακές τα επιλέξουν για τα πλοία τους, όχι ωστόσο για συνεχείς αγορές, ενώ δεν αποκάλυψε σε ποια λιμάνια θα διατίθενται.

Υπενθυμίζεται ότι όλο το προηγούμενο διάστημα και άλλοι oil majors έχουν γνωστοποιήσει τα σχέδια τους ενόψει 2020. Πιο συγκεκριμένα τον περασμένο Μάρτιο η BP ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει αποθειωμένα καύσιμα σε λιμάνια της Ευρώπης, της Κίνας, της Σιγκαπούρης, της Αυστραλίας, του Ομάν, του Χονγκ Κονγκ, του Σιάτλ και του Παναμά.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι Total, Shell, ExxonMobil, ενώ και η Petrobras λίγες μέρες πριν αποκάλυψε ότι προετοιμάζει τα διυλιστήριά της για την παραγωγή LSFO.

Επιπλέον η κρατική κινεζική πετρελαϊκή εταιρεία Sinopec έχει θέσει στόχο έως το 2020 να παράξει 10 εκατ. τόνους καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για τα συγκεκριμένα καύσιμα ενόψει εφαρμογής του Sulphur Cap 2020.

Εφόσον επιτευχθεί ο στόχος της Sinopec για το 2020, τότε έως το 2023 η παραγωγή καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 15 εκατ. τόνους.

Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, από τον Ιανουάριο του 2020 η Sinopec θα ξεκινήσει να προμηθεύει όλους τους μεγάλους λιμένες της Κίνας με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, με την κινεζική πετρελαϊκή εταιρεία να υποστηρίζει ότι εφόσον επιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει τότε θα συμβάλλει σε μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου κατά 600.000 τόνους ετησίως.

Φωτό: Pixabay

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.