MAN Energy Solutions: Προς την ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα διπλού καυσίμου στα...

MAN Energy Solutions: Προς την ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα διπλού καυσίμου στα πλοία

104
MAN Energy Solutions: Προς την ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα διπλού καυσίμου στα πλοία

Η MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πως έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου, χαμηλών πιέσεων κινητήρα αερίου καυσίμου, ως συμπλήρωμα του υφιστάμενου επιτυχημένου κινητήρα διπλού καυσίμου ME-GI, αναφέροντας τη ζήτηση της αγοράς ως το σκεπτικό πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση.

Ο Bjarne Foldager, Senior Vice President, Head of Two-Stroke Business στη MAN Energy Solutions ανέφερε: «Ο κινητήρας χαμηλών πιέσεων θα γεμίσει ένα κενό στο χαρτοφυλάκιό μας. Θα λειτουργήσει ως συμπλήρωμα του κινητήρα υψηλών πιέσεων ME-GI, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι η πιο ελκυστική λύση σε πολλά τμήματα της αγοράς. Η ώριμη τεχνολογία των δίχρονων κινητήρων διπλού καυσίμου που διαθέτουμε, έχει γίνει ένα πραγματικό βιομηχανικό πρότυπο και αριθμεί πάνω από 280 επιβεβαιωμένες πωλήσεις μαζί με 500.000 ώρες λειτουργίας. Στοχεύοντας στο μέλλον, θέλουμε να επεκτείνουμε περαιτέρω το εύρος των προϊόντων μας στην αγορά των κινητήρων αερίου καυσίμου».

Η MAN Energy Solutions στοχεύει στην ολοκλήρωση της ανάπτυξης του νέου κινητήρα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022. Βλέπει την εισαγωγή του εν λόγω κινητήρα χαμηλών πιέσεων ως την κάλυψη ενός κενού στο χαρτοφυλάκιό της, παρόμοια με τον τρόπο που η εισαγωγή του κινητήρα ME-LGIP το 2018 πρόσθεσε το LPG στον κατάλογο της εταιρείας διευρύνοντας περαιτέρω τη λίστα των υγρών καυσίμων που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο κινητήρας ME-LGI.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.