
Η Capital Product Partners ανακοίνωσε τα πρώτα της τριμηνιαία εταιρικά αποτελέσματα μετά το spin-οff του κλάδου της των tankers και της συγχώνευσής του με την Diamond S Shipping.
Ειδικότερα τα καθαρά κέρδη της εισηγμένης στο Νasdaq εταιρείας για το α’ τρίμηνο του 2019, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, ανήλθαν στα $7,2 εκατ. έναντι $3 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2018.
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας κινήθηκαν στα $26,8 εκατ. σημειώνοντας μείωση 9% σε σχέση με τα $29,4 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος πέρσι.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Capital Product Partners, τα Neo-Panamax containerships του στόλου, ιδιαίτερα αυτά άνω των 8.000 TEUs, κατέγραψαν αυξημένη δραστηριότητα κατά το α΄τρίμηνο του 2019 με τους μέσους ημερήσιους ναύλους τους για 12μηνες ναυλώσεις να κυμαίνονται στα $24.000 παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι για τα feeders και τα panamaxes παρουσίασαν μια σταθερότητα.
Αναμφίβολα θετική εξέλιξη για την αγορά των containerships αποτελεί το γεγονός ότι στο τέλος του α’ τριμήνου του 2019, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών containerships παρέμεινε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα και σύμφωνα με αναλυτές άγγιξε το 12,6% του τρέχοντος στόλου ενώ οι ανακυκλώσεις εκτιμάται ότι ανήλθαν στα 70.000 TEUs έναντι 24.600 ΤEUs το α’ τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση.
Τέλος ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της εταιρείας, σημείωσε ότι το α’ τρίμηνο του 2019 αποτελεί ορόσημο για τον όμιλο καθώς ολοκληρώθηκε επιτυχώς το spin-off του στόλου των crude και product tankers της και η συγχώνευσή του με την εταιρεία Diamond S Shipping Holdings.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ