Ανοδική πορεία για το ελληνικό νηολόγιο

Ανοδική πορεία για το ελληνικό νηολόγιο

323
Ανοδική πορεία για το ελληνικό νηολόγιο

Η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω) κατέγραψε αύξηση κατά 1% τον περασμένο Μάρτιο σε σχέση με τον Μάρτιο του 2018, ενώ καμία μεταβολή δεν σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2018 προς το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ).

Όπως αναπαριστάται από τον Πίνακα 1, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον περασμένο Μάρτιο κατέγραψε μείωση της τάξεως του 0,9%, συγκριτικά με τον Μάρτιο του 2018. Μείωση κατά 2,8% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2018 προς το 2017.

Ο αριθμός των φορτηγών πλοίων κατέγραψε μείωση καθώς τον Μάρτιο του 2017 ο ελληνικός εμπορικός στόλος απαριθμούσε 441 πλοία, τον Μάρτιο του 2018 ο αριθμός αυτός μειώθηκε κατά 3,6% στα 425, ενώ τον περασμένο Μάρτιο ο αριθμός των φορτηγών πλοίων άγγιξε τα 415.

Τα δεξαμενόπλοια υπό ελληνική σημαία άγγιζαν τα 511 τον περασμένο Μάρτιο, μειωμένα κατά 1,4% συγκριτικά με τον Μάρτιο του 2018.

Σε αντίθεση, τα επιβατηγά πλοία σημείωσαν άνοδο καθώς τον Μάρτιο του 2017 ο αριθμός τους είχε ανέλθει σε 632, τον Μάρτιο του 2018 ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 3% στα 651, ενώ τον περασμένο Μάρτιο άγγιξε τα 684.

Πίνακας

Το Γράφημα 1 που παρατίθεται παρακάτω δείχνει την πορεία της δύναμης και της ολικής χωρητικότητας εμπορικών πλοίων υπό ελληνική σημαία (100 ΚΟΧ και άνω), σε μηνιαία βάση, από τον Μάρτιο του 2017 έως και τον Μάρτιο του 2019.

Γράφημα

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.