
Η Clean Shipping Alliance 2020 (CSA 2020) έχει λάβει γραπτές εγκρίσεις και «επιστολές μη αντίρρησης» από διάφορες Λιμενικές Αρχές σε όλο τον κόσμο, οι οποίες αναφέρουν ότι δεν έχουν πρόθεση να απαγορεύσουν τη χρήση scrubbers ανοικτού βρόχου (open-loop) στα ύδατά τους.
Έπειτα από επιτυχημένες συναντήσεις μεταξύ λιμενικών υπαλλήλων και μελών της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020, οι εκπρόσωποι των λιμένων που συμμετείχαν στις συζητήσεις ανέφεραν ότι δεν σκοπεύουν να υποβάλουν έγγραφα στον ΙΜΟ σχετικά με τη λειτουργία των συστημάτων καθαρισμών καυσαερίων (EGCS), εκτός εάν έρθει στο φως κάποια νέα αξιόπιστη έρευνα. Τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 παρουσίασαν επιστημονικά στοιχεία τα οποία κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι τα απόβλητα που παράγονται από τη διαδικασία καθαρισμού των καυσαερίων είναι περιβαλλοντικά αποδεκτά και εντός των ορίων που θέτουν οι κανονισμοί.
Ο Christopher Fee, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της CSA 2020 και Γενικός Διευθυντής Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Oldendorff Carriers δήλωσε: “’Επειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT), η Ιαπωνία δήλωσε ότι δεν θα απαγορεύσει τη χρήση των scrubbers ανοικτού βρόχου στα ύδατά της και ελπίζουμε να έχουμε περισσότερες γραπτές επιβεβαιώσεις σύντομα».
Η εκτελεστική επιτροπή της CSA 2020 έχει λάβει «επιστολές μη αντίρρησης» από περισσότερα από 20 λιμάνια που καλύπτουν την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία και την Αυστραλασία. Αν και ο αριθμός των λιμένων που έχουν επιβάλλει περιορισμούς παραμένει χαμηλός παγκοσμίως, όσοι αποφάσισαν να απαγορεύσουν τα scrubbers αρχίζουν να έχουν δεύτερες σκέψεις.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο DNV GL επαλήθευσε μια τριετή μελέτη βασισμένη σε 281 δείγματα νερού πλύσης από 53 διαφορετικά πλοία εξοπλισμένα με EGCS, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι τα δείγματα ήταν εντός των επιτρεπτών ορίων του ΙΜΟ καθώς και εντός των ορίων άλλων σημαντικών προδιαγραφών που αφορούν το νερό.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ