Το LPG ως εναλλακτικό καύσιμο για τους δίχρονους κινητήρες της MAN Energy...

Το LPG ως εναλλακτικό καύσιμο για τους δίχρονους κινητήρες της MAN Energy Solutions

236
Το LPG ως εναλλακτικό καύσιμο για τους δίχρονους κινητήρες της MAN Energy Solutions

Το ναυπηγείο Jiangnan, το οποίο ανήκει στη China State Shipbuilding Corp (CSSC), προχώρησε στην παραγγελία ενός κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP ο οποίος καταναλώνει καύσιμο LPG και θα εγκατασταθεί σε ένα πλοίο κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) χωρητικότητας 86.000 κυβ. μέτρων, το οποίο ναυπηγείται για την κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Tianjin Southwest Maritime (TSM).

Η MAN Energy Solutions παρουσίασε το συγκεκριμένο τύπο δίχρονου κινητήρα το Σεπτέμβριο του 2018 στην Κοπεγχάγη. Ο κινητήρας ME-LGIP (Liquid Gas Injection Propane) βασίζεται στην επιτυχία που είχε η εταιρεία με τους κινητήρες διπλού καυσίμου ME-GI και ME-LGI, για τους οποίους έχουν γίνει περισσότερες από 250 παραγγελίες από τη στιγμή που εισήχθησαν στην αγορά.

Χρησιμοποιώντας την ίδια δοκιμασμένη τεχνολογία, το LPG έχει πλέον προστεθεί στην λίστα των εναλλακτικών καυσίμων που μπορεί να εκμεταλλευτεί η τεχνολογία δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions. ‘Οπως αναφέρει η εταιρεία, ο κινητήρας ME-LGIP παρουσιάζει μείωση έως και κατά 18% σε εκπομπές CO2 και μείωση κατά 90% στις εκπομπές σωματιδίων όταν λειτουργεί με καύσιμο LPG, σε σύγκριση με το HFO.

Η MAN Energy Solutions αναμένει μια ισχυρή ζήτηση για τον κινητήρα ME-LGIP τόσο για μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου κατηγορίας VLGC όσο και για πλοία ακτοπλοΐας. ‘Ηδη η εταιρεία έχει λάβει τις πρώτες παραγγελίες για το νέο κινητήρα, όταν το 2018 η Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα εγκαταστήσει τον εν λόγω κινητήρα σε δύο πλοία κατηγορίας VLGC που ναυπηγούνται για τη βελγική Exmar.

Φωτό: corporate.man-es.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.