
Ο πρόεδρος και CEO της Hyundai Merchant Marine (HMM), C. K. Yoo, αναφέρθηκε στα πεπραγμένα του 2018, ενώ παρουσίασε τις προβλέψεις του για την πορεία της εταιρείας το νέο έτος.
Αναφορικά με το 2018 επεσήμανε ότι υπήρξε μια χρονιά έντονων διεργασιών σε διεθνές επίπεδο, με την απότομη άνοδο των τιμών του πετρελαίου, τις αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν και τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ– Κίνας να κυριαρχούν.
Ωστόσο η HMM κατάφερε να ανταπεξέλθει, σύμφωνα με τον κ. Yoo, σε όλες τις παραπάνω αντιξοότητες και να αυξήσει τον όγκο του διακινούμενου φορτίου της για τα έτη 2016- 2018 κατά 150%, αγγίζοντας το 2018 συνολικά τα 4,5 εκατ. TEUs.
Ο CEO της HMM αναφέρθηκε επίσης και στην δημιουργία της τακτικής γραμμής Asia Europe Express (AEX), η οποία συνδέει την Ασία με την Βόρεια Ευρώπη και αποτελεί μία βάση για την είσοδο mega containerships εντός του 2020. Επιπλέον, εν όψει του sulphur cap 2020 η εταιρεία παρέλαβε τα δύο mega containerships «HMM Promise» και «HMM Blessing» στα οποία έχουν τοποθετηθεί scrubbers, ενώ έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση είκοσι φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στόχος της HMM αποτελεί, επίσης, η χρήση ψηφιακών εργαλείων, η μεγιστοποίηση του κέρδους της μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών που καταβάλλονται και η εξασφάλιση μακροχρόνιων χρονοναυλώσεων για τα πλοία της, κάτι που μπορεί να προσφέρει αποκόμιση σταθερών εσόδων.
Αναφορικά με την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία ο κ. Yoo τόνισε ότι η αβεβαιότητα θα αυξηθεί το 2019, προσθέτοντας ότι η γρήγορη ανταπόκριση και η προετοιμασία στην αντιμετώπιση των δυσκολιών αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία.
Το μέλλον της HMM από το 2020 και μετά, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, θα καθοριστεί από τα επιτεύγματά της το 2019.
Φωτό: HMM
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ