Η πρωτοβουλία Project Forward και η προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Η πρωτοβουλία Project Forward και η προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

268
Η πρωτοβουλία Project Forward και η προώθηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Η εταιρεία Forward Ships, η οποία έχει συσταθεί ως μέρος της πρωτοβουλίας Project Forward που καθοδηγείται από την εταιρεία Arista Shipping και προωθεί την υιοθέτηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου, έλαβε το πρώτο της επίσημο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Ν.Κορέα, ένα από τα σηµαντικότερα κράτη στον τοµέα της ναυπηγικής βιομηχανίας.

Η διάταξη για την οποία κατοχυρώθηκε η ευρεσιτεχνία αποτελείται από μόλις δύο τετράχρονες κύριες μηχανές χαμηλής πίεσης τύπου Wärtsilä 31Dual Fuel, καθώς και από δύο PTO/PTIs σε συνδυασμό με έναν άξονα ο οποίος κινεί μια CPP προπέλα. Η συγκεκριμένη διάταξη παρέχει διπλάσια πλεονάζουσα πρόωση, τετραπλάσια πλεονάζουσα παραγωγή ισχύος, ενώ παρέχει τη δυνατότητα ασφαλούς επιστροφής στο λιμάνι, θέτοντας ένα νέο πρότυπο και μειώνοντας τα λειτουργικά έξοδα. Οι δοκιμές στο μοντέλο του πλοίου του Project δείχνουν ότι ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) είναι πολύ χαμηλότερος από το σημερινό αυστηρό επίπεδο της Φάσης 3.

Ο κ. Αντώνης Τρακάκης, Τεχνικός Διευθυντής της Arista και Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας της Forward Ships αναφέρει: “Με την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων που είναι διαθέσιμη σήμερα, το LNG έχει σαφώς ανώτερο προφίλ εκπομπών σε σχέση με τα υγρά καύσιμα. Το LNG δεν φαίνεται να αποτελεί ένα καύσιμο μετάβασης, αλλά το καύσιμο του αύριο και για πολλά χρόνια ακόμα.”

Φωτό: forwardships.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.