
Η θέση του προέδρου του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού οργανισμού Green Award Foundation παραμένει στα ίδια ελληνικά χέρια για μία ακόμα τριετία. Ο καπτ. Δημήτριος Ματθαίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Arcadia Shipmanagement Co Ltd. και της Aegean Bulk Co Inc. της οικογένειας Αγγελόπουλου, Κωνσταντίνου, Παναγιώτη και Γιώργου πρόσφατα επανεξελέγη πρόεδρος του οργανισμού μετά από την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας, η οποία πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της 57ης συνεδρίασης της Επιτροπής Green Award και έλαβε χώρα στο Άμστερνταμ και συγκεκριμένα στο Sheraton Amsterdam Airport Hotel & Conference Center την Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018.
Ο κ. Ματθαίου, Πλοίαρχος Α΄ Ε.Ν. με θαλάσσια υπηρεσία σε διάφορους τύπους δεξαμενοπλοίων, δραστηριοποιείται πάνω από 40 χρόνια τόσο επί των πλοίων, όσο και σε ναυτιλιακά γραφεία, ενώ έχει αναλάβει διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Το Green Award Foundation είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα το Ρότερνταμ, με έτος ίδρυσης το 1994, ο οποίος πιστοποιεί πλοία τα οποία πετυχαίνουν και διατηρούν πολύ υψηλά στάνταρντ ασφαλείας και περιβαλλοντικής προστασίας επιδιώκοντας να κάνει την –υψηλών προτύπων– διαχείριση πλοίων, πιο ελκυστική οικονομικά. Οι Οργανισμοί λιμένων σε διάφορες χώρες, όπως και αρκετές άλλες υπηρεσίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ναυτιλίας, προσφέρουν προσφορές για εξοικονόμηση των σχετικών εξόδων, σε πλοία με Πιστοποίηση Green Award.
Να σημειωθεί, πως περισσότεροι από 120 –διεθνώς– πάροχοι κινήτρων μείωσης του λειτουργικού κόστους των πλοίων, συμμετέχουν αυτή την στιγμή στο πρόγραμμα του Green Award Foundation υποστηρίζοντας έτσι την ασφαλή ναυτιλία και την ποιοτική διαχείριση των πλοίων, ενώ πλέον των 900 πλοίων (ποντοπόρων αλλά και πλοίων που εκτελούν πλόες σε εσωτερικές οδούς ναυσιπλοΐας) έχουν λάβει το σχετικό πιστοποιητικό από τον οργανισμό.
Φωτό: Green Award
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Πολυδιάστατες φαίνεται πως θα είναι οι επιδράσεις στις στρατηγικές των ναυλωτών από τα αντίμετρα της Κίνας στις ΗΠΑ. Στις 10 Οκτωβρίου 2025, το Υπουργείο…
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) αύξησε την Τρίτη την πρόβλεψή του για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη για το 2025 σε 3,2% από 3% συγκριτικά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ