
Σε λίγα χρόνια είναι εφικτό να διακινούνται εμπορευματοκιβώτια από και προς τον λιμένα του Αμβούργου, από την γερμανική και ευρωπαϊκή ενδοχώρα, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 1.200 χλμ./ώρα και με χρήση ενέργειας από ηλιακά πάνελ.
Με την χρήση τρένων τεχνολογίας «Hyperloop» θα υπάρχει η δυνατότητα να φτάνουν στην ενδοχώρα του Αμβούργου έως και 4.100 εμπορευματοκιβώτια εντός λίγων δευτερολέπτων, σε ημερήσια βάση. Με τον τρόπο αυτό θα μειωθεί η ανάγκη για προσέγγιση των τερματικών σταθμών του λιμένα από φορτηγά αυτοκίνητα.
Όπως αναφέρεται στην εφημερίδα του Αμβούργου «Hamburger Abendblatt», και αναμεταδίδουν γερμανικοί ειδησεογραφικοί ιστότοποι, διεξάγονται ήδη διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) και της αμερικανικής εταιρείας, με έδρα την Καλιφόρνια, Hyperloop Transportation Technologies (ΗΤΤ) για την χρήση τρένων τεχνολογίας «Hyperloop» προς ικανοποίηση των αναγκών του λιμένα του Αμβούργου. Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα, έχει ήδη υπογραφεί επιστολή προθέσεων και η κατασκευή των εν λόγω τρένων θα μπορούσε να ξεκινήσει εντός τριών ετών.
Να σημειωθεί πως η ιδέα του φουτουριστικού πρότζεκτ «Hyperloop» ανήκει στον Έλον Μασκ. Στηρίζεται στη δημιουργία μίας «κάψουλας-βαγονιού» που θα κινείται μέσα σε ένα σωλήνα πάνω σε ένα «στρώμα αέρα» και θα μεταφέρει εμπορεύματα ή και επιβάτες με ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 1.200 χιλιόμετρα την ώρα.
Φωτό: Hyperloop.Global
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ