Τρία περιστατικά επιθέσεων σε πλοία εκτιμάται ότι καταγράφηκαν μέσα σε λίγες μέρες στις θάλασσες της Ασίας σύμφωνα με την τελευταία αναφορά από το ReCaap ISC.
Το πρώτο περιστατικό συνέβη στο chemical tanker «NCC Haeil», σημαίας Σιγκαπούρης, ενώ ήταν αγκυροβολημένο σε λιμένα της Ινδονησίας. Στο πλοίο επιβιβάστηκαν παράνομα δύο άτομα, τα οποία και έγιναν μόλις αντιληπτά από το πλήρωμα σήμανε αμέσως συναγερμός. Οι δύο επίδοξοι ληστές τράπηκαν σε φυγή, χωρίς να καταφέρουν να κλέψουν αντικείμενα ή φορτίου από το πλοίο.
Το δεύτερο περιστατικό επίθεσης έλαβε χώρα ενώ το LPG carrier «Berlian Ecuator», σημαίας Παναμά βρισκόταν αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Kandla στην Ινδία. Οι επιδρομείς δεν έγιναν αντιληπτοί, παρά μόνο όταν το πλήρωμα του πλοίου στο πλαίσιο ενός ελέγχου ρουτίνας ανακάλυψε ότι έλειπαν από το πλοίο τρεις πυροσβεστικές μάνικες και άλλα εφόδια.
Το τρίτο περιστατικό πραγματοποιήθηκε μόλις λίγες ώρες αργότερα από το δεύτερο περιστατικό και συνέβη στο δεξαμενόπλοιο «Gas Odyssey», λιβεριανής σημαίας, ενώ ήταν αγκυροβολημένο κοντά στον ινδικό λιμένα Kandla, στην ίδια δηλαδή θαλάσσια περιοχή με το πλοίο του δεύτερου περιστατικού. Το προσωπικό ασφαλείας του «Gas Odyssey» στο πλαίσιο ελέγχου που πραγματοποίησε εντόπισε ίχνη επιδρομής στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι έλειπαν εφόδια. Ο πλοίαρχος ενημέρωσε την ινδική ακτοφυλακή προς διερεύνηση του περιστατικού.
Σε συνέχεια των παραπάνω, το ReCaap ISC συστήνει στους πλοιάρχους και στα πληρώματα των πλοίων να αναφέρουν στην έκαστη λιμενική αρχή αλλά και στις σημαίες τους όσα περιστατικά επιθέσεων πραγματοποιούνται και να λαμβάνονται επίσης τα απαραίτητα μέτρα για την προφύλαξή τους.