
Σε γενική ανακατασκευή της δεξαμενής «Βιολάντω» στο Νεώριο Σύρου, αντί της απλής επισκευής όπως είχε αρχικά προγραμματισθεί αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα η Onex Shipyards του Πάνου Ξενοκώστα. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα διαρκέσει περίπου 3 μήνες με στόχο να καταστεί η «Βιολάντω» που είχε βυθισθεί και ανελκυσθεί πριν από περίπου τρεις μήνες, η πιο σύγχρονη και αξιόπιστη επιλογή για Panamax size στην περιοχή.
Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν εντός της ερχόμενης εβδομάδας, ενώ τα πρώτα πλοία στη δεξαμενή αναμένονται από τις 30 Ιανουαρίου του 2019.
Η διοίκηση της Onex επισημαίνει πως η απόφαση για αναβάθμιση της δεξαμενής ελήφθη παρότι δεν έχει εξασφαλισθεί η έγκριση του Πρωτοδικείου Σύρου για τη μεταβίβασή του ναυπηγείου στην ONEX (αναμένεται μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα).
Υπογραμμίζει επίσης πως η ελληνική γραφειοκρατία και οι καθυστερήσεις που υπάρχουν δεν πτοούν την Onex Shipyards, η οποία έχει δώσει ελπιδοφόρα δείγματα γραφής σε ένα κλάδο που πολλοί τον θεωρούσαν ξοφλημένο.
Όσον αφορά γιατί η εταιρεία δεν περιμένει την απόφαση του δικαστηρίου όπως θα έκανε κάθε άλλη, υπογραμμίζεται από την Onex Shipyards πως «το όραμα και η αγάπη του Πάνου Ξενοκώστα για αυτό που κάνει δεν μπορεί να υποκύπτουν και να περιορίζονται μέσα από κανενός είδους γραφειοκρατία».
«Με την κίνηση αυτή», τονίζεται, «περνάμε απλά την πόρτα της νέας εποχής του Νεωρίου και δημιουργούμε άλλες 200-240 θέσεις εργασίας. Είναι κίνηση που οι πελάτες μας απαιτούν, οι εργαζόμενοι μας ονειρεύονται ενώ ταυτόχρονα με τους συνεργάτες μας έχουμε σχεδιάσει εδώ και πολύ καιρό».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ