
Η Chevron Marine Lubricants ανέπτυξε μια ολοκαίνουργια σειρά λιπαντικών κυλίνδρων τα οποία είναι συμβατά με όλες τις διαθέσιμες επιλογές που συμμορφώνονται με το παγκόσμιο όριο περιεκτικότητας σε θείο που τίθεται σε ισχύ το 2020.
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία προετοιμάζεται για την εφαρμογή του παγκόσμιου ορίου του θείου από τον Ιανουάριο του 2020, η λειτουργία των πλοίων σε ένα μέλλον με πολλά είδη καυσίμων είναι μια κοντινή πραγματικότητα. Τα λιπαντικά είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία των μηχανών πρόωσης, αλλά η βέλτιστη χρήση τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο. Η χρήση ενός μίγματος καυσίμων απαιτεί την επιλογή των κατάλληλων λιπαντικών σε σχέση με την περιεκτικότητα του καυσίμου σε θείο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμβατότητα με τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται.
Η σειρά λιπαντικών Taro® Ultra προσφέρει την ίδια υψηλή απόδοση και προστασία που αναμένεται από τα λιπαντικά κινητήρων Taro® της Chevron, με το επιπλέον πλεονέκτημα ότι είναι συμβατή με όλους σχεδόν τους κινητήρες, τύπους καυσίμων και τεχνολογίες μείωσης εκπομπών. Το πλήρες φάσμα των προϊόντων Taro® Ultra καλύπτει τις ανάγκες της πλειοψηφίας των πλοιοκτητών, από το Taro Ultra 25, το οποίο είναι συμβατό με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, αποστάγματα και πολλά άλλα εναλλακτικά καύσιμα, μέχρι το Taro Ultra 140, το οποίο είναι ιδανικό για εφαρμογές όπου χρησιμοποιούνται καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο και όπου απαιτείται τεχνολογία μείωσης εκπομπών.
Έχοντας αναπτυχθεί με στόχο να βοηθήσουν τους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης να διατηρήσουν τις αποδοτικές τους λειτουργίες πριν και μετά την εφαρμογή του παγκόσμιου ορίου του θείου το 2020, τα προϊόντα της σειράς Taro® Ultra υποστηρίζουν τη μετάβαση της βιομηχανίας στην εποχή του περιορισμού των εκπομπών του θείου που ξεκινά από το 2020.
Φωτό: Chevron Marine Lubricants
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Το Βιετνάμ αναμένεται να αγοράσει 50 αεροσκάφη Boeing, αξίας $8 δισ., σύμφωνα με δημοσίευμα του Politico, το οποίο επικαλείται κοινό σχέδιο δήλωσης. Η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ