
Η Ινδία υιοθετεί περιβαλλοντικές πρακτικές στον τομέα των μεταφορών της προάγοντας μια πιο «πράσινη» συνείδηση στην χώρα.
Τον περασμένο Ιούλιο οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι (Indian Railways) έθεσαν σε λειτουργία το πρώτο τρένο με ηλιακά πάνελ στην οροφή του, μέσω των οποίων ηλιακή ενέργεια δίνει ισχύ στα φώτα του τρένου, στον κλιματισμό του αλλά και στους πίνακες ενημερώσεων των επιβατών.
Παρά το γεγονός ότι το τρένο θα εξακολουθήσει να κινείται με πετρέλαιο diesel, ωστόσο βασικά του συστήματα παίρνουν ισχύ από την ηλιακή ενέργεια αντικαθιστώντας γεννήτριες πετρελαίου που παραδοσιακά τα τροφοδοτούσαν, σύμφωνα με το World Economic Forum.
Με την χρήση έξι ηλιακών πάνελ σε κάθε τρένο υπολογίζεται ότι εξοικονομούνται περίπου 21.000 λίτρα πετρελαίου diesel τον χρόνο, ενώ σε ετήσια βάση μπορούν να συμβάλλουν σε μείωση του αποτυπώματος άνθρακα κατά 9%.
Όπως αναφέρει άρθρο του World Economic Forum κατά τη διάρκεια του 2014 οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι εκτιμάται ότι κατανάλωσαν 2,6 δις λίτρων πετρελαίου diesel.
Με την ενσωμάτωση ηλιακών πάνελ στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Νέου Δελχί τίθεται ως στόχος η καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς η πρωτεύουσα της Ινδίας θεωρείται από τις πιο «μολυσμένες» στον κόσμο.
Οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι έχουν φιλόδοξα σχέδια αναφορικά με την χρήση ηλιακής ενέργειας. Μέχρι το 2020, το κρατικό δίκτυο μεταφορών της Ινδίας σχεδιάζει να παράγει περίπου 1.000 μεγαβάτ (MW) ηλιακής ενέργειας, τα οποία θα μπορούσαν να φτάσουν έως και τα 5.000 MW μέχρι το 2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ