Γιατί το e-commerce δεν είναι μονόδρομος για τις μεταφορές;

Γιατί το e-commerce δεν είναι μονόδρομος για τις μεταφορές;

71
Γιατί το e-commerce δεν είναι μονόδρομος για τις μεταφορές;

Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου του Βιετνάμ φέρνει χαμόγελα αισιοδοξίας αλλά παράλληλα πονοκεφαλιάζει τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης καθώς και τους παρόχους υπηρεσιών logistics.

Στο φόρουμ Global Supply Chain Council’s, eLog, το οποίο έλαβε χώρα στην πόλη Ho Chi Minh στις 23 Αυγούστου, η Amanda Rasmussen, COO της Indo Trans Logistics (ITL) τόνισε ότι το λιανικό ηλεκτρονικό εμπόριο στο Βιετνάμ αυξάνεται 25-35% ετησίως με την τωρινή συνολική εμπορική αξία του κλάδου των $4 δις να εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί έως το 2020.

Παράλληλα εκτίμησε ότι 500.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες εκχωρούνται καθημερινά με το 75% αυτών να προορίζονται για τις δύο μητροπόλεις, Hanoi και Ho Chi Minh.

Το γεγονός ότι οι δύο αυτές πόλεις της χώρας του Λωτού, οι οποίες «φιλοξενούν» το 17% του πληθυσμού της χώρας, απέχουν μεταξύ τους περί τα 2.000 χλμ καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την ομαλή λειτουργία των μεταφορών ενώ αυξάνει και το κόστος logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το πρόβλημα διογκώνεται αν αναλογιστεί κανείς ότι οι τρεις τοπικοί αερομεταφορείς του Βιετνάμ δεν εξυπηρετούν την μεταφορά προιόντων που παραγγέλνονται ηλεκτρινικά ενώ το πιο γρήγορο φορτηγό χρειάζεται περίπου 48 ώρες για να μεταφέρει εμπορεύματα μεταξύ των Hanoi και Ho Chi Minh με το οδικό αλλά και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας να καλούνται να αντιμετωπίσουν αρκετές προκλήσεις.

Τέλος ο Thomas Harris, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce (Vietnam) φάνηκε αισιόδοξος για την δυναμική της Ho Chi Minh στην βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου ενώ προέβλεψε ότι έως το 2021 η οικονομία της θα είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη σε όλη την Ασία.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.