Η ΜAN προσφέρει λύσεις πρόωσης σε containerships κατανάλωσης καυσίμου LNG

Η ΜAN προσφέρει λύσεις πρόωσης σε containerships κατανάλωσης καυσίμου LNG

107
Η ΜAN προσφέρει λύσεις πρόωσης σε containerships κατανάλωσης καυσίμου LNG

H MAN Energy Solutions έχει κερδίσει μια παραγγελία για την προμήθεια συστημάτων πρόωσης για δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.525-teu το καθένα, τα οποία πρόκειται να ενταχθούν στο στόλο της εταιρείας Pasha Hawaii. Κάθε σύστημα θα περιλαμβάνει μία κύρια μηχανή 7S80ME-GI Mk 9.5, τρεις ηλεκτρογεννήτριες MAN 6L35/44DF και μια MAN Alpha FPP προπέλα. Τα πλοία πρόκειται να κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Keppel AmFELS, στο Brownsville του Τέξας, σύμφωνα με το σχεδιασμό της Keppel.

Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Προώθησης, του τμήματος Two-Stroke Business της MAN Energy Solutions, δήλωσε: “Με 200 περίπου κινητήρες να έχουν παραγγελθεί ή να είναι ήδη σε λειτουργία, η δημοτικότητα των ME-GI συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτή είναι μια ακόμη παραγγελία στον κλάδο των containerships που ενισχύει την ιδέα των ME-GI κινητήρων. Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα δείχνει πώς οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν προσφορές πλήρων συστημάτων πρόωσης πέρα από τον κύριο κινητήρα. Αυτό επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας πορεία προκειμένου να εξελιχθούμε σε έναν πάροχο συστημάτων”.

Οι κύριες μηχανές, οι οποίες θα πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Tier III με τη χρήση συστηματος ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR), θα κατασκευαστούν από τη Doosan Engine στην Κορέα. Ομοίως, η MAN Energy Solutions θα κατασκευάσει τους βοηθητικούς κινητήρες που θα ικανοποιούν τα πρότυπα Tier III με τη βοήθεια ενός συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τα νέα αυτά πλοία θα λειτουργούν από την πρώτη μέρα πλήρως με LNG, μειώνοντας δραματικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και αυξάνοντας την αποδοτικότητα του καυσίμου.

Φωτό: greece.man-es.com/

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.