
Η Costamare Inc. ανακοίνωσε την Δευτέρα 9 Ιουλίου την παραγγελία πέντε νεότευκτων containerships από τα ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding Group, με χωρητικότητα 12.690 TEU το καθένα. Τα πλοία αναμένονται να παραδοθούν μεταξύ του δεύτερου τριμήνου του 2020 και του δεύτερου τριμήνου του 2021 ενώ έχουν ήδη χρονοναυλωθεί για περίοδο δέκα ετών από την κινεζική Yang Ming.
Στην ίδια ανακοίνωση η Costamare αναφέρει ότι τον περασμένο Ιούνιο προχώρησε στην απόκτηση δύο wide-beam containerships κατασκευής 2013 και χωρητικότητας 5.000 ΤEU το καθένα. Τα δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων φέρουν τα ονόματα c/v Megalopolis και c/v Μarathopolis και αναμένεται να παραδοθούν στην Costamare τον Σεπτέμβριο του 2018. Σημειώνεται ότι για τα δύο πλοία έχει ήδη επέλθει συμφωνία ναύλωσης με την Maersk Line για τα επόμενα επτά χρόνια. Όπως τονίζει η Costamare στην σχετική ανακοίνωσή της η απόκτηση των συγκεκριμένων πλοίων θα πραγματοποιηθεί μέσω της διάθεσης μετρητών, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με κορυφαίο ευρωπαϊκό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για την χρηματοδότηση των πλοίων.
Ο Γρηγόρης Ζήκος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, αναφερόμενος στο εν λόγω deal επεσήμανε: «Είμαστε ευχαριστημένοι για το γεγονός ότι επεκτείνουμε την εταιρική μας σχέση με την Yang Ming μέσω της τελευταίας αυτής συναλλαγής που αφορά νεότευκτα πλοία. Παράλληλα, ανανεώνουμε συνεχώς τον στόλο μας με σύγχρονα second-hand πλοία τα οποία έχουν ναυλωθεί από την Maersk Line για εφτά χρόνια. Οι νέες αυτές συμφωνίες θα μας αποφέρουν έσοδα περίπου $650 εκατ.».
Φωτό: costamare.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ