
Το Sevenseas (7seasfund.com), επενδυτικό Fund με έδρα το Λουξεμβούργο, ανακοίνωσε την Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 ότι ήρθε σε συμφωνία με την ελβετική Banque Heritage S.A. για την τοποθέτηση νέων κεφαλαίων στο Fund. Σκοπός του επενδυτικού αυτού σχήματος, συμφερόντων των εταιρειών Diamantis Pateras Maritime Limited και Nautilus Energy Management Corp., είναι η προσέλκυση πρόσθετων επενδυτικών κεφαλαίων, μέσω της θυγατρικής της 7Seas One, προκειμένου αυτά να επενδυθούν σε πλοία ξηρού φορτίου ηλικίας από 4 έως 10 έτη.
O Άκης Τσιριγκάκης, CEO του Sevenseas δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας με την Banque Heritage, καθώς βλέπουμε έναν συνεργάτη στην προσπάθειά μας να ιδρύσουμε το Fund μας ως μια μακροπρόθεσμη πλατφόρμα για επενδύσεις στον ευρύτερο ναυτιλιακό κλάδο. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Fund και η καινοτόμος στρατηγική του όσον αφορά στην αντιστάθμιση του κινδύνου, διαφοροποιεί το Sevenseas από τα άλλα επενδυτικά όργανα στον κλάδο».
Από την πλευρά του, ο Marcos Esteve, CEO της Banque Heritage, τόνισε: «Το διεθνές επενδυτικό περιβάλλον αλλάζει με αμείωτο ρυθμό. Η Banque Heritage μέσω της ομάδας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων αναζητεί συνεχώς νέες επενδυτικές επιλογές που θα συμπληρώσουν τις παραδοσιακές, αλλά και εναλλακτικές μορφές επενδύσεων. Oι επενδύσεις σε πραγματικά περιουσιακά στοιχεία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που θα συνεργαστούμε με το Sevenseas Fund στη διαδικασία συγκέντρωσης περιουσιακών στοιχείων. Ελπίζουμε ότι, από κοινού, θα καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα κεφάλαια με σκοπό να επιτύχει το εγχείρημά μας».
Το Sevenseas είναι ένα Umbrella Fund που έχει στόχο να επενδύει σε διάφορους τομείς της ναυτιλίας, ανάλογα με την προοπτική τους και τις τάσεις της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ