
H Etihad Airways σημείωσε απώλειες $1,52 δις για το οικονομικό έτος 2017, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018. Επισημαίνεται ότι είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά όπου ο αεροπορικός κολοσσός καταγράφει απώλειες, καθώς και το 2016 η εταιρεία είχε ζημίες $1,95 δις.
Ο CEO της εταιρείας κ. Peter Baumgartner χαρακτήρισε τα αποτελέσματα αυτά ως μια «σημαντική βελτίωση» καθώς για το 2017 η Etihad είχε αυξημένα κόστη για καύσιμα, τα οποία άγγιξαν τα $337 εκατ. Επιπλέον οι «φτωχές» επιδόσεις των θυγατρικών της, Alitalia και Air Berlin, συνέβαλαν σημαντικά στην διαμόρφωση των οικονομικών αυτών αποτελεσμάτων, όπως αναφέρει το Arab News.
Από την άλλη πλευρά ο αριθμός επιβατών που προτίμησαν την αεροπορική εταιρεία με έδρα το Άμπου Ντάμπι για την διά αέρος μεταφορά τους, αυξήθηκαν ελάχιστα από 18,5 εκατομμύρια σε 18,6 εκατομμύρια.
Παράλληλα και οι άλλες δύο μεγάλες αεροπορικές της Μέσης Ανατολής, Emirates Airline και Qatar Airways, παρουσίασαν μειωμένο ρυθμό ανάπτυξης για το 2017, σαφώς καλύτερο ωστόσο απ’ ότι η Etihad. Επισημαίνεται ότι κατά την περασμένη δεκαετία, τόσο η Etihad Airways όσο και οι Emirates Airline και Qatar Airways, παρουσίαζαν κάθε χρόνο διψήφιο αριθμός ανάπτυξης, αναζωπυρώνοντας τις καταγγελίες για αθέμιτο ανταγωνισμό από τους Αμερικανούς «αντιπάλους» τους, όπως αναφέρει το Forbes.
Σύμφωνα ωστόσο με τον κ. Saj Ahmad, επικεφαλής αναλυτής της Strategic Aero Research, θα χρειαστούν περίπου τρία με τέσσερα χρόνια ώστε η Etihad Airways να παρουσιάσει ξανά κερδοφορία. Τέλος πληροφορίες του Reuters αναφέρουν ότι η Etihad βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή ώστε να αναστείλει ή ακόμα και να ακυρώσει μερικές από τις παραγγελίες της αεροσκαφών τύπου Boeing 777X που έχει δρομολογήσει.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ