Πρόταση για τον κανονισμό sulphur cap απο τα Marshall Islands

Πρόταση για τον κανονισμό sulphur cap απο τα Marshall Islands

425
Πρόταση για τον κανονισμό sulphur cap απο τα Marshall Islands

Το νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ (RMI) συντόνισε την υποβολή σχετικής προτάσεως στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) στην προσεχή συνεδρίαση του Intersessional Working Group (ISWG) αναφορικά με την επικείμενη εφαρμογή του διεθνούς ορίου περιεκτικότητας (0,50%) σε θείο των ναυτιλιακών καυσίμων, το 2020.

Η πρόταση η οποία συνυπογράφεται από την Λιβερία, BIMCO, ICS, INTERTCARGO, INTERTANKO και WSC έχει ως σκοπό τη δημιουργία οδηγιών για την εφαρμογή του νέου κανονισμού εκτός περιοχών ελέγχου εκπομπών (ECAs). Η Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του IMO (MEPC) αποφάσισε να διατηρηθεί η 1η Ιανουαρίου 2020 ως η ημερομηνία εφαρμογής του νέου ορίου σε θείο (0,50%), και προέβη στην έκδοση σχετικής εγκυκλίου.

Η υποβολή της σχετικής προτάσεως παρέχει τεχνικές πληροφορίες που εστιάζουν στις συνέπειες και τις προκλήσεις όσον αφορά την ασφάλεια που συνδέονται με τη χρήση νέων μειγμάτων πετρελαίου που συμμορφώνονται με το νέο πρότυπο καυσίμου περιεκτικότητας σε θείο 0,50%.

Οι τεχνικές πληροφορίες που περιγράφονται λεπτομερώς στο παράρτημα της υποβολής αποσκοπούν στην κάλυψη ενός ευρέος φάσματος πτυχών ασφάλειας που συνδέονται με τη μετάβαση στο νέο όριο το 2020, όπως πιθανά ζητήματα με συστατικά μείγματος, σταθερότητα, συμβατότητα και άλλες σχετικές παραμέτρους.

Aυτή η πρόταση δίνει τη δυνατότητα στην ναυτιλιακή κοινότητα να εκφράσει τις θέσεις της στη διαδικασία της δημιουργίας νέων κανονισμών. «Οι πλοιοκτήτες θα επηρεαστούν από τον επερχόμενο κανονισμό και ελπίζουμε αυτή η πρόταση να επιλύσει κάποιες από τις ανησυχίες τους σχετικά με την εφαρμογή του» τόνισε ο κος Ξενακούδης, Director, Worldwide Business Operations της International Registries, Inc. (IRI).

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.