
Το νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ (RMI) συντόνισε την υποβολή σχετικής προτάσεως στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO) στην προσεχή συνεδρίαση του Intersessional Working Group (ISWG) αναφορικά με την επικείμενη εφαρμογή του διεθνούς ορίου περιεκτικότητας (0,50%) σε θείο των ναυτιλιακών καυσίμων, το 2020.
Η πρόταση η οποία συνυπογράφεται από την Λιβερία, BIMCO, ICS, INTERTCARGO, INTERTANKO και WSC έχει ως σκοπό τη δημιουργία οδηγιών για την εφαρμογή του νέου κανονισμού εκτός περιοχών ελέγχου εκπομπών (ECAs). Η Επιτροπή Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του IMO (MEPC) αποφάσισε να διατηρηθεί η 1η Ιανουαρίου 2020 ως η ημερομηνία εφαρμογής του νέου ορίου σε θείο (0,50%), και προέβη στην έκδοση σχετικής εγκυκλίου.
Η υποβολή της σχετικής προτάσεως παρέχει τεχνικές πληροφορίες που εστιάζουν στις συνέπειες και τις προκλήσεις όσον αφορά την ασφάλεια που συνδέονται με τη χρήση νέων μειγμάτων πετρελαίου που συμμορφώνονται με το νέο πρότυπο καυσίμου περιεκτικότητας σε θείο 0,50%.
Οι τεχνικές πληροφορίες που περιγράφονται λεπτομερώς στο παράρτημα της υποβολής αποσκοπούν στην κάλυψη ενός ευρέος φάσματος πτυχών ασφάλειας που συνδέονται με τη μετάβαση στο νέο όριο το 2020, όπως πιθανά ζητήματα με συστατικά μείγματος, σταθερότητα, συμβατότητα και άλλες σχετικές παραμέτρους.
Aυτή η πρόταση δίνει τη δυνατότητα στην ναυτιλιακή κοινότητα να εκφράσει τις θέσεις της στη διαδικασία της δημιουργίας νέων κανονισμών. «Οι πλοιοκτήτες θα επηρεαστούν από τον επερχόμενο κανονισμό και ελπίζουμε αυτή η πρόταση να επιλύσει κάποιες από τις ανησυχίες τους σχετικά με την εφαρμογή του» τόνισε ο κος Ξενακούδης, Director, Worldwide Business Operations της International Registries, Inc. (IRI).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ