Άνοδος στο δια θαλάσσης εμπόριο μεταξύ Άπω και Μέσης Ανατολής

Άνοδος στο δια θαλάσσης εμπόριο μεταξύ Άπω και Μέσης Ανατολής

63
Άνοδος στο δια θαλάσσης εμπόριο μεταξύ Άπω και Μέσης Ανατολής

Αύξηση της τάξης του 26% καταγράφηκε στη ζήτηση για εμπορευματοκιβώτια των χωρών της Μέσης Ανατολής από τις χώρες της ΝΑ Ασίας και Άπω Ανατολής κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, αντιπροσωπεύοντας τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση ανά τρίμηνο των τελευταίων πέντε ετών τουλάχιστον.

Συγκεκριμένα, στη Σαουδική Αραβία, η οποία αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο εισαγωγέα ασιατικών εμπορευματοκιβωτίων στη Μέσης Ανατολή, καταγράφηκε αύξηση της ζήτησης κατά 26% το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, εισάγοντας η χώρα εμπορευματοκιβώτια χωρητικότητας 227.000 TEUs.

Αναφορικά με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τα οποία και αποτελούν τον μεγαλύτερο εισαγωγέα ασιατικών εμπορευματοκιβωτίων στη Μέση Ανατολή, η ζήτηση αυξήθηκε κατά 8%, με αποτέλεσμα η χώρα να εισάγει το πρώτο τρίμηνο του 2018 εμπορευματοκιβώτια χωρητικότητας 275.000 TEUs.

Επιπλέον, το Ιράκ, το Ιράν, το Κουβέιτ, η Αίγυπτος, η Ιορδανία και το Μπαχρέιν σημείωσαν αύξηση της ζήτησης για εμπορευματοκιβώτια από την Ασία κατά 24%, 28%, 44%, 31%, 65%, 24% και 16%, αντίστοιχα.

Ωστόσο, η αυξημένη ζήτηση για εμπορευματοκιβώτια από τις χώρες της ανατολικής Ασίας προς τη Μέση Ανατολή δεν οδήγησε, σύμφωνα με την Drewry Shipping Consultants, σε άνοδο των ναύλων στη συγκεκριμένη αγορά, λόγω της χρόνιας υπερπροσφοράς σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.