
Η εταιρεία κρουαζιέρας Costa Cruises προχωρά σε ενδυνάμωση του στόλου της μέσα από ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, καθώς την περίοδο 2019- 2021 αναμένεται να ενταχθούν στο δυναμικό της τέσσερα νέα πλοία, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι το 2021 θα έχει αυξηθεί η συνολική χωρητικότητα των πλοίων της εταιρείας κατά 43%.
Το κρουαζιερόπλοιο «Costa Venezia», χωρητικότητας 135.500 τόνων, ναυπηγείται την παρούσα περίοδο στα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri και εκτιμάται ότι θα ενταχθεί στον στόλο της Costa Cruises τον ερχόμενο Φεβρουάριο, ενώ το «Costa Smeralda» ναυπηγείται στα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku και αποτελεί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στην συγκεκριμένη αγορά που θα καταναλώνει καύσιμο LNG.
Το 2020 και 2021 η Costa Cruises πρόκειται να παραλάβει επίσης το αδελφό πλοίο του «Costa Venezia», το όνομα του οποίου δεν έχει γνωστοποιηθεί αλλά και το αδελφό πλοίο του «Costa Smeralda», αντίστοιχα.
Από το 2019 η εταιρεία κρουαζιέρας θα προχωρήσει και σε αλλαγές δρομολογίων των κρουαζιερόπλοιών της. Συγκεκριμένα το «Costa Fortuna», το οποίο πραγματοποιεί σήμερα κρουαζιέρες στην Ασία, θα πραγματοποιεί από το 2019 ταξίδια στη Μεσόγειο Θάλασσα, ενώ συγχρόνως το πλοίο «Costa neoRiviera» θα μετονομαστεί σε «AIDAmira» και θα ενταχθεί στον στόλο της AIDA Cruises.
Επιπλέον εργασίες ανακαίνισης πραγματοποιούνται στον εσωτερικό χώρο του κρουαζιερόπλοιου «Costa Victoria», αξίας 11 εκατ. ευρώ από τα ναυπηγεία της Μασσαλίας.
Ο στόλος της Costa Cruises εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 17 κρουαζιερόπλοια το 2021, με την εταιρεία να υπολογίζεται ότι έχει προχωρήσει σε επενδύσεις συνολικής αξίας 6 δις ευρώ για την αύξηση και ανανέωση του στόλου της.
Φωτό: costacruise.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ