
Η εταιρεία κρουαζιέρας Costa Cruises προχωρά σε ενδυνάμωση του στόλου της μέσα από ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, καθώς την περίοδο 2019- 2021 αναμένεται να ενταχθούν στο δυναμικό της τέσσερα νέα πλοία, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι το 2021 θα έχει αυξηθεί η συνολική χωρητικότητα των πλοίων της εταιρείας κατά 43%.
Το κρουαζιερόπλοιο «Costa Venezia», χωρητικότητας 135.500 τόνων, ναυπηγείται την παρούσα περίοδο στα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri και εκτιμάται ότι θα ενταχθεί στον στόλο της Costa Cruises τον ερχόμενο Φεβρουάριο, ενώ το «Costa Smeralda» ναυπηγείται στα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku και αποτελεί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στην συγκεκριμένη αγορά που θα καταναλώνει καύσιμο LNG.
Το 2020 και 2021 η Costa Cruises πρόκειται να παραλάβει επίσης το αδελφό πλοίο του «Costa Venezia», το όνομα του οποίου δεν έχει γνωστοποιηθεί αλλά και το αδελφό πλοίο του «Costa Smeralda», αντίστοιχα.
Από το 2019 η εταιρεία κρουαζιέρας θα προχωρήσει και σε αλλαγές δρομολογίων των κρουαζιερόπλοιών της. Συγκεκριμένα το «Costa Fortuna», το οποίο πραγματοποιεί σήμερα κρουαζιέρες στην Ασία, θα πραγματοποιεί από το 2019 ταξίδια στη Μεσόγειο Θάλασσα, ενώ συγχρόνως το πλοίο «Costa neoRiviera» θα μετονομαστεί σε «AIDAmira» και θα ενταχθεί στον στόλο της AIDA Cruises.
Επιπλέον εργασίες ανακαίνισης πραγματοποιούνται στον εσωτερικό χώρο του κρουαζιερόπλοιου «Costa Victoria», αξίας 11 εκατ. ευρώ από τα ναυπηγεία της Μασσαλίας.
Ο στόλος της Costa Cruises εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 17 κρουαζιερόπλοια το 2021, με την εταιρεία να υπολογίζεται ότι έχει προχωρήσει σε επενδύσεις συνολικής αξίας 6 δις ευρώ για την αύξηση και ανανέωση του στόλου της.
Φωτό: costacruise.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…

Η πρόσφατη κατάπαυση πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αναπτέρωσε τις ελπίδες για επιστροφή της ναυτιλιακής κίνησης στην Ερυθρά Θάλασσα. Το κατά πόσο η ναυτιλιακή…

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ Κίνας και Βενεζουέλας, οι δύο χώρες ανακοίνωσαν από κοινού την καθιέρωση της θαλάσσιας διασύνδεσης του λιμένα Tianjin της…

Οι διά θαλάσσης μεταφορές με πλοία Panamaxes συνεχίζει να καταγράφει ισχυρή δραστηριότητα το 2025, με τον συνολικό όγκο αυτών να έχει ήδη υπερβεί τους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ