
Η Eniram, μια εταιρεία της Wärtsilä, έχει υπογράψει ένα Μνημόνιο Συμφωνίας (MoU) με την εταιρεία Arista Shipping που εδρεύει στην Αθήνα, για τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία Project Forward, την οποία διευθύνει η Arista. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου το οποίο διαθέτει ένα άνευ προηγουµένου υψηλό επίπεδο ενεργειακής απόδοσης. Ο σχεδιασμός του εν λόγω πλοίου βασίζεται στην πρόωση από καύσιμο LNG, ενώ η συμβολή της Eniram θα είναι να βοηθήσει στην ανάπτυξη εργαλείων παρακολούθησης και βελτιστοποίησης.
Η επιλογή της Eniram για να συμμετάσχει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίχθηκε στο πολύ καλό ιστορικό επιδόσεών της και στις ικανότητές της σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση δεδομένων πλοίων και τη μοντελοποίηση για την παροχή συστάσεων με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Ο σχεδιασμός του πλοίου θα επιτρέπει τη συμμόρφωση με όλους τους γνωστούς, εφαρμόσιμους και αναμενόμενους κανονισμούς που έχει προτείνει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), όπως είναι ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης, ο κανονισμός για τις εκπομπές SOx και ο κανονισμός NOx Tier III, χωρίς καμία μετεπεξεργασία.
“Το Project Forward αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, μιας και φέρνει μια σημαντική ασυνέχεια στον παραδοσιακό σχεδιασμό και την απόδοση των πλοίων. Το έργο καθιερώνει το LNG ως ένα παγκόσμιο καύσιμο πλοίων και καλωσορίζουμε τη συμμετοχή της Eniram σε αυτό. Έχουν αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στην τεχνολογία διαχείρισης ενέργειας, και αυτή η τεχνογνωσία θα έχει τεράστια σημασία. Στόχος του έργου είναι να φτάσουμε σε ένα πλήρως αναπτυγμένο εργαλείο υποστήριξης αποφάσεων, το οποίο θα είναι εξαιρετικά πολύτιμο στο να μας επιτρέπει να προβλέπουμε, να παρακολουθούμε, να βελτιστοποιούμε και να αποδεικνύουμε την πραγματική απόδοση των πλοίων”, αναφέρει ο κ.Αντώνης Τρακάκης, Τεχνικός Διευθυντής της Arista Shipping.
Η Arista Shipping έχει υπογράψει μια επιστολή προθέσεως με τη Yangzijiang Shipbuilding (YZJ) για την κατασκευή μιας σειράς μέχρι 20 φορτηγών πλοίων με βάση το νέο σχεδιασμό.
Φωτό: Arista Shipping
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ