
Η ραγδαία οικονομική και εμπορική της Σιγκαπούρης αλλά και της Μαλαισίας δεν τις καθιστά μόνο παγκόσμια ναυτιλιακά κέντρα, αλλά και κόμβους συνδυασμένων μεταφορών.
H Μαλαισία θα επανεξετάσει την υλοποίηση μεγάλων έργων όπως η high-speed σιδηροδρομική γραμμή με τη Σιγκαπούρη και ένα φιλόδοξο σιδηροδρομικό project που θα συνδέει τις ανατολικές και δυτικές ακτές της χώρας, όπως ανέφερε την Τρίτη 22 Μαΐου 2018 το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Μαλαισίας, Bernama.
Παράλληλα ο νέος πρωθυπουργός της Μαλαισίας, Mahathir Mohamad, δεσμεύτηκε να επανεξετάσει ορισμένα έργα υποδομής που ενέκρινε η προηγούμενη κυβέρνηση συμπεριλαμβανομένου και της σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέσει την ανατολικές ακτές της Μαλαισίας στη θάλασσα της Νότιας Κίνας με την Κουάλα Λουμπούρ και τους λιμένες των στενών της Μαλάκκα.
Επισημαίνεται ότι το εν λόγω φιλόδοξο project της high-speed σιδηροδρομικής γραμμής Κουάλα Λουμπούρ- Σιγκαπούρης αναμένεται να συμβάλει στην τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών κατά μήκος της γραμμής καθώς πέραν όλων των άλλων θα δημιουργήσει και 111.000 θέσεις εργασίες έως το 2060.
Να τονιστεί ότι η ανάπτυξη της σιδηροδρομικής αυτής γραμμής, το κόστος της οποίας αναμένεται να φτάσει τα 14 δις δολάρια, καθίσταται ζωτικής σημασίας για το φιλόδοξο σχέδιο εμπορικής και οικονομικής συνδεσιμότητας της Κίνας «Οne Βelt Οne Road Initiative».
Ως γνωστόν η αεροπορική σύνδεση Σιγκαπούρης-Κουάλα Λουμπούρ είναι η πλέον δημοφιλής καθώς μεταξύ Μαρτίου 2017 και Φεβρουαρίου 2018 κατεγράφησαν 30.537 αεροπορικές πτήσεις.
Οι κυβερνήσεις των δύο χωρών αποσκοπούν στην απορρόφηση μέρους αυτής της κίνησης αλλά και στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος μεταφορών που θα συνδέει τα μεγάλα λιμάνια της περιοχής με τις ραγδαία αναπτυσσόμενες επαρχίες της χερσονήσου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ