
Η Εθνική Ένωση Κατασκευαστών Οχημάτων της Βραζιλίας (Anfavea) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018, ότι οι εξαγωγές οχημάτων της λατινικής χώρας με τον μεγαλύτερο πληθυσμό αυξήθηκαν κατά 8,4% τον Απρίλιο του 2018, συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Συγκεκριμένα κατά τον Απρίλιο απεστάλησαν στο εξωτερικό 73.152 επιβατικά αυτοκίνητα, μικρά επαγγελματικά οχήματα, φορτηγά και λεωφορεία.
Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία της Anfavea, τα έσοδα από τις εξαγωγές οχημάτων και οδικών μηχανημάτων ανήλθαν στα 1,68 δις δολάρια παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης του 36,8% για τον Απρίλιο. Επιπλέον από την αρχή του έτους έως σήμερα, τα έσοδα από τις εν λόγω εξαγωγές έφτασαν τα 5,77 δις δολάρια εμφανίζοντας αύξηση 26,1%, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις οχημάτων στην Βραζιλία ανήλθαν σε 762.880 τον Απρίλιο, αυξημένες κατά 21,3%.
O πρόεδρος της Anfavea, Antonio Megale, δήλωσε σε τοπικά μέσα της Βραζιλίας: «Ήταν ο καλύτερος Απρίλιος από το 2015 και ο καλύτερος μήνας από τον Δεκέμβριο του 2015. Μέχρι στιγμής από τις αρχές του έτους οι πωλήσεις έχουν ανέλθει στα 763.000 οχήματα, αλλά ακόμα δεν έχει επιτευχθεί ο μέσος όρος πωλήσεων των 951.000 οχημάτων των τελευταίων δέκα χρόνων. Υπάρχουν ακόμη περιθώρια ανάπτυξης, αλλά νομίζω ότι τα αποτελέσματα επιτυγχάνονται σταδιακά».
Υπενθυμίζεται ότι οι εξαγωγές οχημάτων της Βραζιλίας αποτελούν περίπου το 7% των συνολικών εξαγωγών της λατινικής χώρας με τα έσοδα από τις εξαγωγές αυτές να διαμορφώνονται στα 14,7 δις δολάρια για το 2017.
Αξίζει παράλληλα να σημειωθεί ότι σημαντικό ρόλο στις αυξημένες πωλήσεις οχημάτων στο εσωτερικό της Βραζιλίας παίζει και η αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα της Βραζιλίας το 2016 ανήλθε στα 8.700 δολάρια, το 2017 στα 9.895 δολάρια, ενώ οι προβλέψεις για το 2018 αναφέρουν ότι το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα θα φτάσει τα 10.224 δολάρια. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει τέλος και η κατά κεφαλήν κατανάλωση, η οποία το 2016 κυμαίνονταν στα 8.352 δολάρια, το 2017 στα 8.997, ενώ το 2018 αναμένεται να ανέλθει στα 9.693 δολάρια.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ