
Ένα ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό (self-trucking) κινέζικης κατασκευής, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές του στο κινεζικό λιμάνι Tianjin στις 12 Απριλίου 2018.
Το φορτηγό, εξοπλισμένο με ραντάρ λέιζερ, κάμερα υψηλής ευκρίνειας και έξυπνες υπολογιστικές ικανότητες, ολοκλήρωσε λειτουργίες όπως οδήγηση, στάθμευση, φόρτωση και εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων όπως επίσης και ανταπόκριση σε οδοφράγματα.
“Η επιτυχημένη δοκιμή σηματοδοτεί την πρόσφατη πρόοδο της Κίνας στην ανάπτυξη self-driving φορτηγών για λιμενικές επιχειρήσεις, οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) υψηλής τεχνολογίας”, δήλωσε ο Zhu Lianyi, εκπρόσωπος της Tianjin Port (Group) Co Ltd.
To φορτηγό που αναπτύχθηκε από κοινού από τις εταιρίες Τianjin Port (Group) Co Ltd, China National Heavy-Duty Truck Group Co Ltd και Tianjin TruckTech Company διαθέτει ένα σύστημα οδήγησης παγκόσμιας κλάσης και έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα μεταφέροντας πλήρες φορτίο.
Ο Zhang Tianlei, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Tianjin TruckTech, δήλωσε ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο φορτηγό μπορεί να εξασφαλίσει καλή απόδοση τη νύχτα, όπως επίσης και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες (ομίχλη, βροχή και χιόνι).
Σύμφωνα τέλος με το Υπουργείο Μεταφορών της Κίνας το λιμάνι της Tianjin κατέγραψε throughput άνω των 15 εκατ. τυποποιημένων εμπορευματοκιβωτίων το 2017 και έχει ως στόχο να αυξήσει τον αριθμό αυτό σε 18 εκατ. το 2020, με τις αυτοματοποιημένες αποβάθρες εμπορευματοκιβωτίων να είναι η μελλοντική τάση για την ανάπτυξη των λιμένων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ