
Για τα μεσο-μακροπρόθεσμα σχέδια της CMA CGM μίλησε την περασμένη Πέμπτη στο Αμβούργο, ο CEO και Chairman της εταιρείας CMA CGM, Rodolphe Saadé. O κ. Saadé αναφέρθηκε στα θέματα των συγχωνεύσεων στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, στην ανάγκη νέων επενδύσεων για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες, αλλά και στη σημασία της ψηφιοποίησης.
Όπως μεταδίδουν τα γερμανικά ειδησεογραφικά μέσα και σε ό,τι αφορα το ζήτημα των συγχωνεύσεων, ο κ. Rodolphe Saadé δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο από πλευράς CMA CGM νέων εξαγορών, στον βαθμό που μία τέτοια κίνηση θα δημιουργεί προϋποθέσεις για μείωση του λειτουργικού κόστους, συνδυαστικά με ενίσχυση του παγκόσμιου δικτύου της εταιρείας. Ωστόσο, προτεραιότητα για την εταιρεία στο προσεχές μέλλον είναι η εφαρμογή λύσεων ψηφιοποίησης στο καθημερινό επιχειρείν καθώς και η βελτίωση των logistics και η προσφορά ολοκληρωμένων πακέτων, ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών.
Ο κ. Saadé αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ψηφιοποίησης και την ανάγκη η εταιρεία να γίνει πιο ενεργή στον τομέα αυτό. Στόχος που έχει τεθεί είναι μέσω ενός νέου fund που έχει δημιουργηθεί να γίνουν επενδύσεις με και σε start-ups καθώς και σε νέες τεχνολογίες. Παράλληλα αποκάλυψε και τις συζητήσεις που έχει η CMA CGM με Alibaba αλλά και Amazon για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. «Θέλουμε οι πελάτες μας να μπορούν να ολοκληρώνουν τις δουλειές τους μαζί μας ψηφιακά, ιδανικά ακόμα και μέσω των κινητών τους τηλεφώνων».
Τέλος, ο CEO και Chairman της CMA CGM, όπως γράφει ο ιστότοπος Hansa, αναφέρθηκε και στο LNG χαρακτηρίζοντάς το ως το καύσιμο του μέλλοντος, ενώ σημείωσε ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή, παρά το να καταστεί η ναυτιλία πιο φιλική προς το περιβάλλον.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/KAO MING CONTAINER TERMINAL CORP
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ