
															Η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία της Κίνας, Sinopec, πρόκειται να εξάγει 80.000 τόνους καύσιμου diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο τον ερχόμενο Απρίλιο, μέσω του διυλιστηρίου της που διαθέτει στο Tianjin, στο βορειοανατολικό τμήμα της χώρας.
Σύμφωνα με την Xinhuanet, οι 80.000 τόνοι πρόκειται να μεταφερθούν δια θαλάσσης από το λιμένα του Tianjin με προορισμό το Βέλγιο και την Ολλανδία.
Στο παρελθόν φορτία diesel από την Κίνα μεταφέρονταν μόνο προς τις χώρες της ΝΑ Ασίας. Πλέον τα τελευταία χρόνια ένας αυξανόμενος αριθμός διυλιστηρίων στην Κίνα εξάγει καύσιμα diesel προς την Ευρώπη, τα οποία είναι υψηλής ποιότητας και χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Αυτό συμβαίνει διότι η κινεζική κυβέρνηση από τον περασμένο Νοέμβριο έχει αποφασίσει να σταματήσει την παραγωγή diesel με υψηλά ποσοστά θείου σε περιεκτικότητα από τα διυλιστήρια της χώρας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Τον περασμένο Ιούνιο εξήχθησαν 40.000 τόνοι diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο από το λιμένα του Tianjin προς τη Χάβρη, αποτελώντας την πρώτη μεταφορά φορτίου diesel από διυλιστήριο της Sinopec προς την Ευρώπη, ενώ τον περασμένο Οκτώβριο καταγράφηκαν εξαγωγές της τάξης των 80.000 τόνων diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο προς το Ρότερνταμ.
Κατά τη διάρκεια του 2017 οι κινεζικές εξαγωγές diesel προς την ευρωπαϊκή αγορά ανήλθαν σε 1,15 εκατ. τόνους.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Xinhuanet, στόχος της Sinopec αποτελεί για το μέλλον να πραγματοποιηθούν εξαγωγές καυσίμου diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και προς την Αυστραλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ