
Η κινεζική αγορά κρουαζιέρας φαίνεται πως βιώνει μια περίοδο κρίσης, καθώς μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν αποφασίσει να «αποσύρουν», τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο, τα πλοία και τις δραστηριότητές τους από το Πεκίνο.
Πρόσφατα η Royal Caribbean Cruises ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του 2018 θα έχει διακόψει τη λειτουργία της κοινοπραξίας «SkySea Cruise Line» την οποία έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με το κινεζικό ταξιδιωτικό γραφείο Ctrip, ενώ θα προβεί επίσης στην πώληση του μοναδικού κρουαζιερόπλοιου που βρίσκεται υπό τον έλεγχο της συγκεκριμένης κοινοπραξίας. Το πλοίο της κοινοπραξίας, το «Golden Era», πραγματοποιεί κρουαζιέρες σε πόλεις της Κίνας, στις Φιλιππίνες, στην Ιαπωνία και στο Βιετνάμ. Από το 2019 το πλοίο θα εκτελεί πλόες στο Ηνωμένο Βασίλειο υπό τον έλεγχο άλλης εταιρείας κρουαζιέρας.
Επίσης, η TUI Cruises, η οποία αποτελεί κοινοπραξία της Royal Caribbean και της TUI Group, αποφάσισε πρόσφατα να μετακινήσει δύο πλοία της, τα Mein Schiff 1 (πρώην Celebrity Galaxy) και Mein Schiff 2 (πρώην Celebrity Mercury) από την Κίνα με το δεύτερο να εκτελεί κρουαζιέρες πλέον στη Γερμανία.
Αλλά και η Norwegian Cruises επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην Κίνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση που πραγματοποίησε τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία, το νέο της κρουαζιερόπλοιο «Norwegian Encore» δεν προορίζεται τελικά για την κινεζική αγορά κρουαζιέρας, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, αλλά για το Μαϊάμι.
Η Royal Caribbean έχει ανακοινώσει επιπρόσθετα ότι θα απομακρύνει από την Κίνα το «Ovation of the Seas» το οποίο από το 2019 και μετά θα εκτελεί πλόες στην Αλάσκα, ενώ η Princess Cruises θα αποσύρει από την κινεζική αγορά το κρουαζιερόπλοιο «Majestic Princess», το οποίο θα εκτελεί πλόες στην Αυστραλία.
Ωστόσο το υπό ναυπήγηση πλοίο της Royal Caribbean, «Spectrum of the Seas», θα ενταχθεί στην κινεζική αγορά το 2019, καθώς η Κίνα εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μελλοντικά τη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε πλήρη επαναφορά της λειτουργίας του λιμανιού της Ραφήνας προχώρησαν οι αρχές, καθώς σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας, οι κατάπλοι των επιβατηγών-οχηματαγωγών…
Η πυρκαγιά που μαίνεται αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Ραφήνας έχει προκαλέσει ήδη σοβαρά προβλήματα. Η Αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των…
Η ελληνική ναυτιλία εξακολουθεί να αποδεικνύει πως αποτελεί αέναο υποστηρικτή της ελληνικής κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα, την Τετάρτη 2 Ιουλίου σε μια εμβληματική…
Ο Ιρανός πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν έδωσε στις 2 Ιουλίου την τελική του έγκριση σε νόμο που αναστέλλει τη συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής…
Την Τρίτη 1η Ιουλίου 2025 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της ανακαινισμένης αίθουσας τοκετών του Γ.Ν.A Αλεξάνδρα και η τελετή ονοματοδοσίας Αίθουσα Τοκετών «Μαριλένας Λασκαρίδη». Η…
Καθώς το ενδιαφέρον κορυφαίων οικονομιών παγκοσμίως επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στις πολικές περιοχές του πλανήτη, η ζήτηση για προηγμένα παγοθραυστικά παρουσιάζει σημαντική άνοδο. Στο…
O καύσωνας που ταλανίζει τη Δ. Ευρώπη έχει μειώσει τα επίπεδα των υδάτων στον ποταμό Ρήνο της Γερμανίας, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters,…
Τις τελευταίες εξελίξεις στις αγορές χάλυβα και άνθρακα αναδεικνύει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η οποία εστιάζει στον αντίκτυπό τους στην αγορά των bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ