
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μια νέα εγκατάσταση πειραματικού κινητήρα σε συνεργασία με την HHI-EMD, το τμήμα κινητήρων και μηχανημάτων της Hyundai Heavy Industries. Η νέα αυτή συνεργασία στοχεύει στην επέκταση της ικανότητας δοκιμών έρευνας και ανάπτυξης της MAN Diesel & Turbo, ενισχύοντας την ανάπτυξη των κινητήρων διπλού καυσίμου.
Η εγκατάσταση θα βρίσκεται στο Ulsan της Κορέας σε χώρο της HHI-EMD και θα αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2019. Πρόκειται για την πρώτη μηχανή δοκιμών που διαθέτει ηλεκτρονικό τηλεχειρισμό, υποστηρίζοντας τη στρατηγική ψηφιοποίησης της MAN. Ο κινητήρας δοκιμών θα συνδεθεί επίσης με το κέντρο έρευνας και ελέγχου της MAN Diesel & Turbo στην Κοπεγχάγη, δίνοντας τη δυνατότητα στους ερευνητές μηχανικούς της εταιρείας να παρακολουθούν στενά και να ενισχύουν τις δοκιμές των μελλοντικών τεχνολογιών των κινητήρων.
Ο νέος αυτός πειραματικός κινητήρας θα περιλαμβάνει επίσης το ME-GI Pump Vaporizer Unit (ME-GI PVU) της MAN Diesel & Turbo, μια καινοτόμο, οικονομικά αποδοτική μονάδα τροφοδοσίας LNG υψηλής πίεσης, η οποία καθιστά τις εγκαταστάσεις παροχής αερίου καυσίμου (FGSS) σημαντικά πιο συμπαγείς, μειώνοντας έτσι τόσο το βάρος όσο και το κόστος.
Η μονάδα ME-GI PVU έχει σχεδιαστεί για να συμπιέζει και να εξατμίζει το καύσιμο LNG προκειμένου να πετύχει την ακριβή πίεση και θερμοκρασία που απαιτούνται από τους ME-GI κινητήρες. Επιπλέον, η μονάδα ME-GI PVU διέπεται από ένα σύστημα ελέγχου – συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών εποπτείας και ασφάλειας – που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό ενοποίησης με το σύστημα ελέγχου του ME-GI κινητήρα.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ