
Η Ινδία εκτιμάται ότι εντός του 2018 θα αποτελεί την πιο ταχέως αναπτυσσόμενη οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ινδική οικονομία αναμένεται να σημειώσει αύξηση κατά 7- 7,5% φέτος. Ωστόσο η χώρα έχει να αντιμετωπίσει κάποιες προκλήσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα του World Economic Forum, οι σημαντικότερες των οποίων είναι οι παρακάτω.
1) Άνιση κατανομή πλούτου
Η Ινδία κατέχει χαμηλή θέση ανάμεσα στις αναδυόμενες οικονομίες αναφορικά με τη διανομή του πλούτου στην χώρα, καθώς το 1% μόνο του πληθυσμού της έχει στα χέρια του το 53% του πλούτου της χώρας. Τα ποσοστά ένδειας μειώνονται στην Ινδία, ωστόσο 6 στους 10 κατοίκους ζουν με λιγότερο από $3,20/ημέρα.
2) Κλιματική αλλαγή
Τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης της χώρας είναι από τα πιο υψηλά παγκοσμίως. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην χώρα το 2017 παρατηρήθηκε ότι ο αέρας που εισπνέουν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες στο Δελχί ισοδυναμεί με το να καπνίζει κάποιος 50 τσιγάρα την ημέρα. Ωστόσο η χώρα στην προσπάθειά της να στραφεί σε καθαρότερες και ανανεώσιμες μορφές ενέργειας, έχει προβεί στην ακύρωση της κατασκευής νέων εργοστασίων καύσεως άνθρακα.
3) Εκπαίδευση
Η εισαγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι καθολική στην χώρα, αλλά μόλις το 50% των παιδιών συνεχίζει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επίσης υπολογίζεται ότι το 10,5% των αποφοίτων των πανεπιστημίων στην Ινδία είναι άνεργοι.
4) Φυλετικές διακρίσεις
Η Ινδία κατέχει χαμηλή θέση στην παγκόσμια κατάταξη αναφορικά με το δικαίωμα της γυναίκας στην εργασία. Ωστόσο υποστηρίζει την εισαγωγή των κοριτσιών στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα με το World Economic Forum, εφόσον η Ινδία μπορέσει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις αυτές τότε το μέλλον της θα είναι λαμπρό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ