
Η εταιρεία ναυπηγήσεων Hyundai Mipo Dockyard (HMD) έχει προγραμματίσει να παραδώσει το πρώτο παγκοσμίως πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG το οποίο δεν θα χρησιμοποιεί θαλάσσιο έρμα, αργότερα μέσα στη χρονιά.
Το χωρητικότητας 7,600m³ πλοίο παραγγέλθηκε από τη γερμανική εταιρεία Bernhard Schulte Shipmanagement στα τέλη του 2016 και βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της HMD στο Ούλσαν της Ν.Κορέας υπό την επίβλεψη του νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR).
Με την έναρξη ισχύος της Σύμβασης Διαχείρισης Θαλασσίου Έρματος του ΙΜΟ τον Σεπτέμβριο του 2017, όλα τα πλοία που κατασκευάζονται από την ημερομηνία που ισχύει η Σύμβαση και έπειτα, πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα επεξεργασίας έρματος κατά την παράδοσή τους. Η HMD προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα μέσω της ανάπτυξης του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο δεν χρειάζεται να φέρει ένα τέτοιο σύστημα.
Για να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη ιδέα, η HMD έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στον ειδικό σχεδιασμό του κύτους του πλοίου, το οποίο έχει το μηχανοστάσιο και το υπερστέγασμα στην πλώρη. Επιπλέον, διαθέτει ένα διπλό σύστημα πρόωσης με δύο προωθητήρες Azimuth, έτσι ώστε το πλοίο να μπορεί να διατηρήσει τη σταθερότητά του χωρίς να χρειάζεται θαλάσσιο έρμα.
Με το συγκεκριμένο σχεδιασμό το πλοίο δεν χρειάζεται να εγκαταστήσει ένα σύστημα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος, ενώ απαλλάσσεται και από την ανάγκη συμμόρφωσης με τoν σχετικό κανονισμό του ΙΜΟ (PSPC) για την ύπαρξη κατάλληλων προστατευτικών επιστρώσεων για τις δεξαμενές θαλασσίου έρματος, επιτρέποντας εξοικονόμηση στα κόστη συντήρησης.
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συγκεκριμένα, η φύτευση σόγιας στη Βραζιλία βαίνει με ταχύτατους ρυθμούς, γεγονός που ενισχύει τις προοπτικές για παραγωγή-ρεκόρ και πρώιμη συγκομιδή. Ειδικότερα, η πρόβλεψη για…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Εν μέσω επιβράδυνσης των παγκόσμιων παραγγελιών για νεότευκτα πλοία κατά τη διάρκεια του 2025, τα ναυπηγεία της Κίνας και της Νότιας Κορέας κατορθώνουν να…
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ