
Τα γερμανικά ναυπηγεία επενδύοντας στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία αλλά και αποκτώντας εξειδίκευση στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων και επιβατηγών πλοίων βλέπουν να κερδίζουν το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας διεθνώς.
Από τους μεγάλους κερδισμένους ο γερμανικός ναυπηγικός όμιλος Meyer Werft GmbH, ο οποίος ανακοίνωσε ότι έλαβε νέα παραγγελία από την Carnival Corporation (USA), για τη ναυπήγηση ενός νέου κρουαζιερόπλοιου. Το νέο πλοίο χωρητικότητας 180.000 gt, θα κινείται αποκλειστικά με LNG και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.200 επιβάτες. Είναι το δεύτερο πλοίο που παραγγέλνει η Carnival στα γερμανικά ναυπηγεία, που θα κάνει χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου. Και τα δύο πλοία θα ενταχθούν στο στόλο της P&O Cruises, το ένα το 2020 και το δεύτερο το 2022.
Πέραν της Carnival Corporation και η Norwegian Cruise Line επέλεξε τον όμιλο Meyer Werft για τη ναυπήγηση του νέου της πλοίου, του «Norwegian Encore», το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία στα τέλη φθινοπώρου του 2019.
Για τα ναυπηγεία Meyer Werft η κρουαζιέρα δίνει πνοή ζωής προσφέροντας ποιοτικές θέσεις εργασίας, υψηλής εξειδίκευσης, σε εκατοντάδες εργαζομένους. Το βιβλίο παραγγελιών των ναυπηγείων φτάνει, προς το παρόν, έως το 2023.
Αλλά καλά νέα υπάρχουν και για τα ναυπηγεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG). Τα τελευταία ήδη μετρούν 2 παραγγελίες για επιβατηγά-οχηματαγωγά που θα καλύψουν τις ανάγκες της ακτοπλοϊκής εταιρείας Irish Ferries. Το πρώτο θα παραδοθεί εντός του έτους και το δεύτερο έως τα μέσα του 2020. Αλλά μία σημαντική παραγγελία έχουν δεχτεί και από την εταιρεία Brittany Ferries, για ένα νέο επιβατηγό πλοίο που θα μπορεί να κινείται και με LNG. Τέλος, και η ακτοπλοϊκή εταιρεία TT-Line Company Pty Ltd επέλεξε τα γερμανικά ναυπηγεία FSG για την κατασκευή δύο μεγάλων επιβατηγών πλοίων τα οποία θα παραδοθούν το 2021.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά & fsg-ship.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ