
Σε μία προσπάθεια να ανταγωνιστούν τους μεγάλους λιμένες της βορειοδυτικής Ευρώπης, όπως την Αμβέρσα, το Ρότερνταμ ή το Αμβούργο, τα λιμάνια της Γαλλίας επενδύουν στις συνδυασμένες μεταφορές έχοντας στόχο να κερδίσουν νέες αγορές εντός της ευρωπαϊκής ενδοχώρας. Και πρώτος στόχος είναι η γειτονική αγορά της Ελβετίας.
Συγκεκριμένα, ο λιμένας της Μασσαλίας (Marseille-Fos) και της Χάβρης αποφάσισαν να συνεργαστούν και να προσφέρουν από κοινού υπηρεσίες σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευματικών αγαθών προς τις γαλλόφωνες περιοχές της Ελβετίας. Θα προσφέρονται τρία δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση συνδέοντας τους δύο γαλλικούς λιμένες με τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Chavornay κοντά στη Λωζάνη.
Η αγορά της Ελβετίας είναι σημαντική για τους γαλλικούς λιμένες, με την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την χώρα να εκτιμάται σε ετήσια βάση στα 400.000 TEUs. Η Μασσαλία και η Χάβρη θέλουν να αποσπάσουν το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό της ελβετικής αγοράς και να συνδέσουν την χώρα με τις αγορές της Μεσογείου αλλά και της νοτιοανατολικής Ασίας με πολύ καλύτερους όρους σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.
Την εξωστρέφεια των γαλλικών λιμένων επιζητά και ο Γάλλος πρωθυπουργός Εντουάρντ Φιλίπ, ο οποίος προ ολίγων εβδομάδων είχε τονίσει ότι τόσο ο λιμένας της Μασσαλίας όσο και της Χάβρης θα πρέπει να «κοιτούν» πέρα από τα σύνορα της χώρας και να θέσουν στόχο να καταστούν από τους μεγαλύτερους παίκτες στην διακίνηση εμπορευμάτων σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Φωτό: haropaports.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ