
Ανοδική πορεία καταγράφει η οικονομία της Σιγκαπούρης, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του πρωθυπουργού της χώρας, Lee Hsien Loong. Συγκεκριμένα το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της χώρας αυξήθηκε κατά 3,5% κατά τη διάρκεια του 2017, συγκριτικά με το 2016, γεγονός που προκάλεσε εντύπωση καθώς η ανάπτυξη της οικονομίας σημείωσε διπλάσια αύξηση συγκριτικά τις αρχικές προβλέψεις της κυβέρνησης.
Ο πρωθυπουργός της χώρας ανέφερε επίσης ότι πρόκειται να γίνουν επενδύσεις στην Σιγκαπούρη σε έργα υποδομής και μεταφορών με στόχο την περαιτέρω οικονομική αναδιάρθρωσή της.
Η οικονομική ανάπτυξη της χώρας οφείλεται σε ένα σημαντικό βαθμό στην αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Οικονομικοί αναλυτές επισημαίνουν ότι η οικονομία της χώρας δεν θα σημειώσει περαιτέρω αύξηση κατά τη διάρκεια του 2018, γεγονός όμως που δεν θα πρέπει να προκαλεί ανησυχία, διότι δείχνει ότι η οικονομική κατάσταση στην χώρα χαρακτηρίζεται από μια σταθερότητα.
Συγχρόνως, ένα άλλο μεγάλο ναυτιλιακό κέντρο σημειώνει επίσης μια αξιόλογη πορεία. Πρόκειται για τη Σαγκάη, καθώς το λιμάνι της πόλης κατέγραψε παγκόσμιο ρεκόρ αναφορικά με την ετήσια διακίνηση φορτίων που ξεπέρασε τα 40 εκατ. TEUs το περασμένο έτος.
Σύμφωνα με στοιχεία του Shanghai International Port Group, το λιμάνι ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1978 διακινώντας την χρονιά εκείνη μόλις 7.951 TEUs. To 2011 η ετήσια διακίνηση φορτίων από τον λιμένα της Σαγκάης ξεπέρασε τα 30 εκατ. TEUs.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δραστηριοτήτων του λιμένα, τον περασμένο Δεκέμβριο ξεκίνησε τη λειτουργία του ο μεγαλύτερος στον κόσμο αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων με ονομασία Shanghai Yangshan Deep Water Port.
Οι εργασίες του αυτοματοποιημένου τερματικού σταθμού συμβάλλουν στην εδραίωση της θέσης της Σαγκάης ως ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και στην ενίσχυση του στόχου να αποτελέσει η Σαγκάη ένα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ