
Η ομάδα των G7++ Friends του Gulf of Guinea Group (G7++FOGG) πραγματοποίησε συνάντηση πρόσφατα στη Νιγηρία για να ενώσει τις δυνάμεις της με τοπικούς φορείς με στόχο την αντιμετώπιση των θαλάσσιων «εγκλημάτων», όπως η πειρατεία, το λαθρεμπόριο ναρκωτικών, αγαθών και ανθρώπων, η παράνομη αλιεία και η ρύπανση του θαλάσσιου περιβάλλοντος, τα οποία λαμβάνουν χώρα στην ευρύτερη περιοχή του Κόλπου της Γουινέας.
Η ομάδα των G7++ του FOGG αποτελείται από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ιταλία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Βραζιλία, τη Νότια Κορέα, τη Δανία, την Ισπανία, τη Νορβηγία, την Ολλανδία, την Πορτογαλία, την Ελβετία κ.ά.
Στο πλαίσιο της συνάντησης των παραπάνω χωρών αναφέρθηκε ότι ο Κόλπος της Γουινέας που εκτείνεται από τη Σενεγάλη στα βόρεια έως την Ανγκόλα στα νότια και ο οποίος καλύπτει 20 παράκτια κράτη, αποτελεί θαλάσσια περιοχή ζωτικής σημασίας για την οικονομία των συγκεκριμένων κρατών.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο υπουργός Άμυνας της Νιγηρίας, Mansur Dan-Ali, αναφέρθηκε στην αυξημένη εγκληματικότητα που μαστίζει τον Κόλπο της Γουινέας και κυρίως τα θαλάσσια ύδατα της Νιγηρίας. Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των περιστατικών ομηρίας ναυτικών, στον παράνομο ανεφοδιασμό καυσίμων από τα πλοία, αλλά και στην κλοπή φορτίου των πλοίων.
Έχοντας ως στόχο να καταπολεμήσει και να περιορίσει τα περιστατικά των παράνομων θαλάσσιων δραστηριοτήτων, η κυβέρνηση της Νιγηρίας έχει προχωρήσει σε διμερείς και πολυμερείς συνεργασίες με άλλα κράτη και οργανισμούς, όπως το Nigerian Maritime Administration and Safety Agency (NIMASA).
Ο κ. Mansur Dan-Ali αναφέρθηκε επίσης στην θεσμοθέτηση ενός νομοσχεδίου για την καταπολέμηση της πειρατείας, εκφράζοντας συγχρόνως την αισιοδοξία του πως η λήψη των παραπάνω μέτρων θα οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/US NAVY
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ