
Πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της Ένωσης των Δανών Εφοπλιστών Claus V. Hemmingsen παρουσίασε τη νέα στρατηγική της Ένωσης για τα χρόνια που έρχονται και συγκεκριμένα για την περίοδο 2018-2021.
Οι κύριοι στόχοι που τέθηκαν είναι η αύξηση του υπό σημαία Δανίας στόλου μεγαλύτερη από 10% σε σχέση με τα υφιστάμενα μεγέθη, σε όρους χωρητικότητας, αλλά και η αύξηση κατ’ ελάχιστον 10% του αριθμού των πλοίων του υπό δανέζικη σημαία στόλου. Τρίτος στόχος είναι η αύξηση στα 7.000 άτομα του αριθμού του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται στη στεριά, σε όλες τις δραστηριότητες που απαιτούνται για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων της επιχείρησης της θαλάσσιας μεταφοράς, ενώ σε ό,τι αφορά των αριθμό των Δανών ναυτικών φιλοδοξία είναι να διατηρηθεί τουλάχιστον σταθερός ο αριθμός τους.
Έμφαση θα δοθεί, επίσης, στην ενίσχυση του εγχώριου συστήματος παροχής ναυτικής εκπαίδευσης, αλλά και στην ψηφιοποίηση, στην έρευνα και στην καινοτομία. Για τον πρόεδρο της Ένωσης, η επένδυση σε αυτούς τους τομείς θα επιτρέψει μακροπρόθεσμα την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της δανέζικης ναυτιλίας ενώ θα την τροφοδοτήσει με ένα υψηλής εκπαιδευτικής και επαγγελματικής κατάρτισης προσωπικό, τόσο ναυτικούς όσο και υπαλλήλους γραφείου.
Επιδίωξη, όμως, των Δανών Εφοπλιστών, στο πλαίσιο του νέου τους στρατηγικού σχεδιασμού, είναι και η ενίσχυση της εξωστρέφειάς τους αλλά και η ενίσχυση της παρουσίας της Ένωσης ως ενός σημαντικού παράγοντα που συνδιαμορφώνει τη ναυτιλιακή πολιτική της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA- EPA/BERND WUESTNECK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ