
Οι δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά των δεξαμενόπλοιων επηρεάζουν πετρελαϊκούς κολοσσούς του χώρου, μεταξύ των οποίων και η Frontline.
Η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους $24,1 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Frontline οι ζημίες οφείλονται κυρίως στην χαμηλή πορεία των ναύλων που καταγράφεται στην spot αγορά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Frontline, Robert Hvide Macleod, δήλωσε ότι η σημαντική αύξηση του στόλου των δεξαμενόπλοιων τα δύο τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει συνολικά την αγορά και αυτό αντικατοπτρίζεται στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Ο ίδιος προσέθεσε ότι οι ναύλοι κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2017 ήταν οι χαμηλότεροι που έχουν καταγραφεί από το 2013.
Συγκεκριμένα, με βάση στοιχεία που παρουσίασε η Frontline, οι ναύλοι στην spot αγορά για πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονταν κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους σε $13.200/ημέρα, συγκριτικά με τα $23.600/ημέρα το δεύτερο τρίμηνο του 2017. Για το τέταρτο τρίμηνο του έτους ωστόσο, οι ναύλοι για τα ίδια πλοία εμφανίζονται σημαντικά βελτιωμένοι, της τάξεως των $19.200/ημέρα.
Αναφορικά με το μέλλον, εκπρόσωπος της εταιρείας αναφέρει ότι η αγορά βρίσκεται αυτήν την στιγμή στο κατώτατο σημείο του ναυτιλιακού κύκλου και αυτό αντανακλάται στους ναύλους και στην αξία των πλοίων. Παρ´ ολη την αρνητική εικόνα, η εταιρεία, και παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά των δεξαμενόπλοιων, θα παραμείνει πιστή στους στόχους και στην στρατηγική που έχει αναπτύξει για επέκταση και ανανέωση του στόλου της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ