
Μια ακόμα δυσοίωνη πρόγνωση έρχεται να επιβεβαιώσει το ήδη αρνητικό κλίμα για τη ναυλαγορά των wet. O Οίκος Drewry επιβεβαιώνει ότι οι ναύλοι στην αγορά των crude tankers αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω το 2018 μετά την απότομη πτώση που έχουν ήδη καταγράψει κατά το τρέχον έτος.
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκδοση «Tanker Forecaster», η οποία δημοσιεύεται από την Drewry, αν και η αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας σε νέα δεξαμενόπλοια αναμένεται ότι θα βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα το 2018, η αύξηση της ζήτησης για πετρέλαιο θα είναι χαμηλή και περιορισμένης έκτασης.
Η αναμενόμενη επιβράδυνση στην αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου και η πιθανή μείωση στη διατήρηση αποθεμάτων πετρελαίου της Κίνας θα διατηρήσει σε μέτρια επίπεδα το εμπόριο αργού πετρελαίου το ερχόμενο έτος.
Η ανάπτυξη του στόλου των crude tankers πρόκειται να καταγράψει μείωση κατά 3,2% το 2018, μετά την αύξηση ύψους 6% ανά έτος που είχε καταγραφεί τα έτη 2016 και 2017. Ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι αναλυτές επιμένουν ότι οι ναύλοι θα συνεχίζουν να ακολουθούν πτωτική πορεία το 2018.
Αναφορικά με τη μείωση των αποθεμάτων πετρελαίου στην Κίνα, όπως προκύπτει από στοιχεία του International Energy Agency, τα αποθέματα πετρελαίου της χώρας από το 2015 εκτιμώνται σε 520 εκατ. βαρέλια. Η απότομη πτώση των αποθεμάτων το τρίτο τρίμηνο του 2017 σε 0,5 εκατ. βαρέλια/ημέρα, σε σύγκριση με τα 1,2 εκατ. βαρέλια/ημέρα το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αποτελεί ένδειξη ότι η Κίνα θα μειώσει τον αριθμό των αποθεμάτων της σε πετρέλαιο το ερχόμενο έτος, γεγονός που θα επηρεάσει σημαντικά τη ζήτηση για crude tankers.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ