
Μια ακόμα δυσοίωνη πρόγνωση έρχεται να επιβεβαιώσει το ήδη αρνητικό κλίμα για τη ναυλαγορά των wet. O Οίκος Drewry επιβεβαιώνει ότι οι ναύλοι στην αγορά των crude tankers αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω το 2018 μετά την απότομη πτώση που έχουν ήδη καταγράψει κατά το τρέχον έτος.
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκδοση «Tanker Forecaster», η οποία δημοσιεύεται από την Drewry, αν και η αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας σε νέα δεξαμενόπλοια αναμένεται ότι θα βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα το 2018, η αύξηση της ζήτησης για πετρέλαιο θα είναι χαμηλή και περιορισμένης έκτασης.
Η αναμενόμενη επιβράδυνση στην αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου και η πιθανή μείωση στη διατήρηση αποθεμάτων πετρελαίου της Κίνας θα διατηρήσει σε μέτρια επίπεδα το εμπόριο αργού πετρελαίου το ερχόμενο έτος.
Η ανάπτυξη του στόλου των crude tankers πρόκειται να καταγράψει μείωση κατά 3,2% το 2018, μετά την αύξηση ύψους 6% ανά έτος που είχε καταγραφεί τα έτη 2016 και 2017. Ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι αναλυτές επιμένουν ότι οι ναύλοι θα συνεχίζουν να ακολουθούν πτωτική πορεία το 2018.
Αναφορικά με τη μείωση των αποθεμάτων πετρελαίου στην Κίνα, όπως προκύπτει από στοιχεία του International Energy Agency, τα αποθέματα πετρελαίου της χώρας από το 2015 εκτιμώνται σε 520 εκατ. βαρέλια. Η απότομη πτώση των αποθεμάτων το τρίτο τρίμηνο του 2017 σε 0,5 εκατ. βαρέλια/ημέρα, σε σύγκριση με τα 1,2 εκατ. βαρέλια/ημέρα το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αποτελεί ένδειξη ότι η Κίνα θα μειώσει τον αριθμό των αποθεμάτων της σε πετρέλαιο το ερχόμενο έτος, γεγονός που θα επηρεάσει σημαντικά τη ζήτηση για crude tankers.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Με νωχελικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η spot ναυλαγορά των LNG carriers, τα οποία βρίσκονται σε αναζήτηση πυξίδας. Ωστόσο, την εβδομάδα με πέρας την…
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ