
Η εταιρεία Rolls-Royce επεκτείνει τις λύσεις της για τη διαχείριση ενέργειας σε θαλάσσιες εφαρμογές, με μια ενότητα παρακολούθησης της κατανάλωσης καυσίμου και του διοξειδίου του άνθρακα, η οποία βασίζεται στο «cloud» και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις του κανονισμού MRV της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Aπό την 1η Ιανουαρίου 2018 η συλλογή και η αναφορά δεδομένων ταξιδιού θα απαιτείται υποχρεωτικά, και οι ιδιοκτήτες πλοίων άνω των 5.000 GT που προσεγγίζουν λιμένες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να παρακολουθούν, να αναφέρουν και να επαληθεύουν την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2.
Με τη νέα ενότητα η οποία έχει εγκατασταθεί ως πρόσθετη λύση στο Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας της Rolls-Royce που εισήχθη τον Μάιο, τα δεδομένα μπορούν να αποστέλλονται αυτόματα από το πλοίο στο «cloud», όπου οι πληροφορίες και οι αναφορές μπορούν να γίνουν προσβάσιμες από οπουδήποτε με σύνδεση στο Internet. Το λογισμικό έχει επίσης την δυνατότητα να επικυρώνει τα εισερχόμενα δεδομένα.
Εκτός από την απλότητα συλλογής δεδομένων, μια βασική εστίαση κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης του λογισμικού ήταν η προστασία των δεδομένων. Ο κ. Eivind Vinje, Technical Product Manager – Energy Management στη Rolls-Royce, ανέφερε: «Η ασφάλεια και η ακεραιότητα του συστήματος έχουν αυξηθεί τέσσερις φορές, με προηγμένες τεχνολογίες κρυπτογράφησης, μια διαδικασία επαλήθευσης σε δύο βήματα και ένα κέντρο ασφαλείας που λειτουργεί 24/7. Προσκαλέσαμε επίσης έναν αριθμό τρίτων εμπειρογνωμόνων σε θέματα ασφάλειας του κυβερνοχώρου να «εισβάλουν» στο σύστημα, αλλά όλοι δεν κατάφεραν να παραβιάσουν τα πρωτόκολλα ή να βρουν αδύναμα σημεία».
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ