
Η OOCL, από τον περασμένο Ιούλιο, βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς της από την COSCO Shipping. Για την ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από τις ρυθμιστικές αρχές της Κίνας.
Ποια είναι όμως η ΟΟCL και πόσο αισιόδοξη θα πρέπει να είναι η κινεζική COSCO για τη στρατηγική της κίνηση αυτή;
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, η Orient Overseas Container Line (OOCL) μετέφερε 1,59 εκατ. TEUs, αύξηση ύψους 5%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Στη διαδρομή Ασίας- Ευρώπης καταγράφηκε η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των μεταφορών της OOCL, καθώς 297.897 TEUs μεταφέρθηκαν το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 24,7% σε σχέση με πέρυσι.
Οι εμπορικές ροές στη διαδρομή του Ειρηνικού Ωκεανού ανήλθαν σε 474.794 TEUs για την ίδια περίοδο, αύξηση ύψους 14,1% σε σχέση με πέρυσι, ενώ στη διαδρομή του Ατλαντικού Ωκεανού οι μεταφορές ανήλθαν σε 110.942 TEUs.
Το μεγαλύτερο μέρος των εμπορικών ροών της εταιρείας καταγράφηκε μεταξύ των ασιατικών χωρών και μεταξύ Ασίας- Αυστραλίας (715.693 TEUs).
Τα συνολικά έσοδα που κατέγραψε η εταιρεία το τρίτο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν σε $1,45 δις, αυξημένα κατά 26,5%, συγκριτικά με τα έσοδα της αντίστοιχης περιόδου του περασμένου έτους.
Αναφορικά με τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, τα συνολικά έσοδα της OOCL σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 19% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ενώ ο συνολικός όγκος του μεταφερόμενου φορτίου της αυξήθηκε κατά 6,2%.
Εφόσον ολοκληρωθεί η εξαγορά της OOCL από την COSCO θα δημιουργηθεί η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η οποία θα διαθέτει στόλο 400 πλοίων.
Φωτό: oocl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Εν αναμονή της εφαρμογής των λιμενικών τελών των ΗΠΑ στα πλοία που συνδέονται με την Κίνα, το Γραφείο του Εμπορικού Αντιπροσώπου των Ηνωμένων Πολιτειών…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation, με την ελληνόκτητη εταιρεία να γνωστοποιεί πρόσφατα την παραλαβή ενός…
Εν μέσω συνεχιζόμενων εμπορικών αναταραχών και αβεβαιότητας γύρω από τη δασμολογική πολιτική του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ, οι εισαγωγές εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ «ασθμαίνουν». Συγκεκριμένα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ