
Ο CEO της γερμανικής επενδυτικής εταιρείας MPC Capital, Ulf Holländer, στην οποία ανήκει η νέο-δημιουργηθείσα ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MPC Container Ships AS, σύμφωνα με γερμανικά ειδησεογραφικά μέσα, έχει θέσει ως στόχο η ναυτιλιακή να αποκτήσει σύντομα ένα στόλο συνολικά 100 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η έμφαση δίνεται σε τροφοδοτικά πλοία (feeder ships) με μεταφορική δυνατότητα 1.000 και 3.000 TEUs, μια και ο στόχος είναι η ενίσχυση του feeder segment της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον Ulf Holländer αν και η εταιρεία είναι ήδη εισηγμένη από τις 31 Μαΐου 2017 στο χρηματιστήριο του Όσλο, δεν αποκλείεται και η είσοδό της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης για άντληση της απαραίτητης ρευστότητας με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου της. Η αισιοδοξία για περαιτέρω ανάκαμψη στην αγορά των εμπορευματοκιβωτίων, όπως έχει επισημανθεί πρόσφατα σε άρθρα των Ναυτικών Χρονικών, μοιάζει να ωθεί την MPC Capital να επενδύσει στην συγκεκριμένη αγορά με απόκτηση νέων πλοίων.
Η MPC Container Ships AS, που ιδρύθηκε τον περασμένο Απρίλιο, έχει ήδη στο στόλο της 23 πλοία, τα οποία τον Νοέμβριο αναμένεται να αυξηθούν σε 25 καθώς ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη πως απέκτησε με 18,4 εκατ. δολάρια δύο νέα πλοία. Συγκεκριμένα απέκτησε το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «AS Petulia» (2.564 TEUs) με έτος ναυπήγησης το 2008 και το «AS Frida» (1.200 TEUs) ναυπηγημένο το 2003.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/JEON HEON-KYUN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ