
Από έρευνα που διενέργησε η Exxon Mobil σε παράγοντες της ναυτιλιακής κοινότητας, το 70% των ερωτηθέντων υποστήριξε ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία δεν είναι προετοιμασμένη να συμμορφωθεί με τον κανονισμό του IMO που θα τεθεί σε εφαρμογή από το 2020 για τη μείωση της περιεκτικότητας θείου στα καύσιμα των πλοίων σε ποσοστό 0,5%.
Αναλυτές της IHS Markit αναφέρουν ότι αναμένεται να υπάρχει διαθεσιμότητα καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο σε μεγάλους κόμβους διύλισης και ανεφοδιασμού, ωστόσο ερωτήματα προκύπτουν για τη διαθεσιμότητα τέτοιων καυσίμων σε απομακρυσμένες περιοχές.
Το 32% των ερωτηθέντων αναμένει ότι στο μέλλον θα χρησιμοποιείται από τα πλοία ένας συνδυασμός HFO (Heavy Fuel Oil), MGO (Marine Gas Oil) και μειγμάτων, ενώ το 69% των ερωτηθέντων αναμένει ότι θα αναπτυχθούν νέοι τύποι καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Ο κ. Sandeep Sayal, διευθυντής του τμήματος έρευνας μάρκετινγκ και διύλισης της IHS Markit ανέφερε ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία και τα διυλιστήρια διατηρούν μια στάση αναμονής έως ότου ο IMO δώσει ένα ισχυρό μήνυμα για την αυστηρή υιοθέτηση του κανονισμού για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Χωρίς την καθοδήγηση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), όπως ανέφερε ο κ. Sayal, οι ναυτιλιακές εταιρείες αποφεύγουν να επενδύσουν προς την αναβάθμιση του στόλου τους. Διεθνείς ειδησεογραφικές πηγές αναφέρουν ότι το γεγονός αυτό ενδεχομένως να οδηγήσει σε αναβολή της υιοθέτησης του κανονισμού από το 2020 στο 2025.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Άνοδο, συγκριτικά με το 2023, κατέγραψε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα πέρσι, σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση του World…
Τις απευθείας πτήσεις της από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΔΑ) στην πόλη Τσενγκτού μέσω Κωνσταντινούπολης, τέσσερις φορές την εβδομάδα, ξεκίνησε η Sichuan Airlines. Η…
Υπέρτιτλος: Ραγδαία άνοδος των εισαγωγών ντίζελ της Ευρώπης και «χαμόγελα» για τα product tankers Καθώς η ζήτηση για ενέργεια στην Ευρώπη εντείνεται κατά τους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ