
															Της Μαρίας Μπερτζελέτου, Ναυτιλιακής Αναλύτριας
Η ασταμάτητη όρεξη για νέες παραγγελίες bulk carriers συνεχίστηκε και τον Οκτώβριο καθώς αναφέρθηκαν παραγγελίες για τουλάχιστον 14 νέα πλοία. Τα κινεζικά ναυπηγεία ήταν η προτιμώμενη επιλογή για τους ναυτιλιακούς παίκτες, με την Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding Group να σημειώνει τεράστιο όγκο παραγγελιών.
Συγκεκριμένα, μεγάλος ναυτιλιακός παίκτης της Βουλγαρίας, η Navibulgar, τοποθέτησε νέα παραγγελία για μέχρι έξι bulkers, χωρητικότητας 45.000 DWT, σε ναυπηγείο της Κίνας, Yangzijiang Shipbuilding, το οποίο έχει εξασφαλίσει παραγγελίες για έως και έξι επιπλέον πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Η ιαπωνική εταιρεία Lepta Shipping έχει παραγγείλει ένα πλοίο κατηγορίας Capesize, μεγέθους 180.000 DWT, από το ναυπηγείο της Κίνας και έχει την επιλογή να προσθέσει ένα ακόμη ίδιου μεγέθους στην παραγγελία. Επιπλέον, η νορβηγική εταιρεία Kumar έδωσε εντολή για δύο πλοία κατηγορίας Capesize, μεγέθους 180.000 DWT, με την επιλογή για 2 ακόμη ναυπηγήσεις στο ίδιο ναυπηγείο.
Οι τελευταίες παραγγελίες θα κρατήσουν το ναυπηγείο Yangzijiang Shipbuilding απασχολημένο για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς τα νέα πλοία έχουν προγραμματιστεί να αρχίσουν την παράδοση το 2019 και να συνεχίσουν το 2020.
Το κινεζικό ναυπηγείο Dalian COSCO KHI Ship Engineering (DACKS) έχει συνδεθεί με μια παραγγελία για δύο bulkers, κατηγορίας Ultramax και μεγέθους 61.000 DWT, που έχουν τοποθετηθεί από παίκτη της Σιγκαπούρης, την Eastern Pacific. Η εταιρεία εκτιμάται ότι πληρώνει 24 εκατ. δολάρια ανά πλοίο, για τις συγκεκριμένες ναυπηγήσεις των πλοίων που προγραμματίζεται να παραδοθούν το 2019.
Δύο επιπλέον παραγγελίες έχουν συνδεθεί με το ναυπηγείο της Κίνας Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS). Η κινεζική εταιρεία Foremost Group αναφέρθηκε ότι τοποθέτησε νέες ναυπηγήσεις για δύο capesize πλοία χωρητικότητας 180.000 DWT με παράδοση επίσης το 2019.
Φωτό: yzjship.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ