
Η συγχώνευση με την United Arab Shipping Company (UASC) αρχίζει να φέρνει τα πρώτα χαμόγελα στην γερμανική ναυτιλιακή με έδρα το Αμβούργο Hapag-Lloyd, αλλά και ρευστό στα ταμεία της εταιρείας, μέσω της αύξησης κεφαλαίου στην οποία προχωρά η τελευταία, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης.
Βέβαια, όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, το μεγαλύτερο μέρος από την αύξηση κεφαλαίου, που ανέρχεται σε 352 εκατ. ευρώ, θα κατευθυνθεί προς την απομείωση του χρέους της ναυτιλιακής. Να σημειωθεί πως στα μέσα του τρέχοντος έτους, και μετά τη συγχώνευση, το συνολικό χρέος της εταιρείας ανερχόταν σε 7,3 δις ευρώ, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο άγγιζε τα 4,2 δις.
Στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα συμμετάσχουν οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας η εταιρεία CSAV Germany Container Holding, η ναυτιλιακή Kühne Maritime, η εταιρεία Qatar Holding Germany καθώς και το Ταμείο Δημόσιων Επενδύσεων του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd θεωρεί πως θα υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον και από την αγορά για την αύξηση κεφαλαίου.
Στελέχη της Hapag Lloyd εκφράζουν την αισιοδοξία τους για το μέλλον και σημειώνουν ότι η συγχώνευση με την UASC, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, ενίσχυσε την παρουσία της ιδίως στη Μέση Ανατολή. Επιπλέον, όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο, αναμένεται πως η προσθήκη νέων πλοίων από τη συγχώνευση με την UASC θα εξοικονομήσει στην εταιρεία ποσό ύψους $435 εκατ. ετησίως από το 2019 και μετά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/Panama Canal Authority
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ