Dry
Οι ναύλοι των capesizes στις χρονοναυλώσεις μικρής διάρκειας ανέρχονται σε $18.000/pdpr (per day pro rata), ενώ τα συμβόλαια ετήσιας έως διετούς διάρκειας σημείωσαν πτώση, αγγίζοντας τις $16.000/pdpr. Καθώς οι ναύλοι στην spot αγορά καταγράφουν μείωση, τα κέρδη από βραχυχρόνια συμβόλαια κυμαίνονται περίπου σε $12.000/pdpr σε δρομολόγια της Ανατολής, ενώ οι ναύλοι στην περιοχή του Ατλαντικού παραμένουν περίπου σε $13.500/pdpr. Στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας για πλοία κατηγορίας Supramax οι ναύλοι ανέρχονται σε $11.000/pdpr για δρομολόγια του Ειρηνικού.
Wet
Σύμφωνα με τον CEO της Royal Dutch Shell, είναι αρκετά πιθανό η τιμή του πετρελαίου να έχει φτάσει μέχρι το 2020 τα $60/βαρέλι. Παρά το γεγονός ότι δεν αποτελεί μεγάλη αύξηση συγκριτικά με τα σημερινά επίπεδα στα οποία κινείται το πετρέλαιο, κέρδη αναμένονται τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, αν και δεν είναι εύκολο για τους αναλυτές να προβλέψουν σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο την τιμή του πετρελαίου. Στη ναυτιλιακή βιομηχανία, οι ναύλοι σε δεξαμενόπλοια κατηγορίας MR (Medium Range) στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου επέστρεψαν σε παλιότερα επίπεδα κινούμενοι ελαφρά πάνω από το WS (Worldscale) 130. Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για την αγορά των aframaxes και των suezmaxes, με τους ναύλους για χρονοναυλώσεις ετήσιας διάρκειας να κυμαίνονται γύρω στις $14.850/pdpr και στις $18.500/pdpr, αντίστοιχα.