
Μετά από σημαντικές επενδύσεις σε newbuldings στην αγορά των δεξαμενοπλοίων, ο σημαντικότερος -σε στόλο και τονάζ- Έλληνας της ποντοπόρου ναυτιλίας, Ιωάννης Αγγελικούσης, φαίνεται πως εξακολουθεί να κρατά αμείωτο το παραδοσιακό ενδιαφέρον του και για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με διεθνή πρακτορεία ειδήσεων και ΜΜΕ η Anangel Maritime πραγματοποίησε παραγγελία στα κινεζικά ναυπηγεία Shangai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) για τη ναυπήγηση 2 νέων newcastlemax, με option για την κατασκευή ακόμη 2.
Τα νεότευκτα πλοία αναμένεται πως θα παραδοθούν έως τις αρχές του 2020, ενώ το σύνολο της επένδυσης εκτιμάται πως θα ξεπεράσει τα $190 εκ. σύμφωνα με διεθνείς πηγές και ΜΜΕ.
Σημειώνεται πως η εταιρεία Anangel Maritime Services Inc., μέλος του ομίλου Αγγελικούση (Anangel Maritime Inc., Maran Tankers Management Inc. και Maran Gas Maritime Inc.) διαχειρίζεται στόλο 51 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, 45 εκ των οποίων φέρουν την ελληνική σημαία. Η πλειονότητα του στόλου της κραταιάς Anangel είναι Capesize με μέσο όρο ηλικίας μόλις 6,5 έτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ